Внутрішні перепродажі — другий за обсягами підсегмент легковиків групи BEV, його частка 28,9%. Кількість машин на електротязі, які були перепродані всередині крани впродовж серпня — 2724 шт. Щодо динаміки, то у порівнянні з липнем приріст склав 22%, а якщо рівняти з торішнім серпнем — плюс 55%.
Оскільки сегмент електромобілів порівняно молодий, основу тут складають імпортовані вживані електроавто (частка таких 58,3%), «вторинка» підтягується за «пригоном» та, частково, за не надто численним сегментом нових.
Що продавали минулого місяця? Почнемо з марок, де впевнено лідирує Tesla, як кількісно, так і за часткою, а ще з чималою різницею від Nissan, котрий на другому місці, і який мало не 10 років був тут лідером. Що ж, сегмент молодий, лише набирає обертів, тож зміни тут можуть відбуватися значно частіше, ніж у будь-якій іншій частині нашого авторинку.
Розглянемо Топ-10 марок електромобілів з пробігом, які мали найбільший попит на внутрішньому ринку:
- Tesla — 810 шт.
- Nissan — 533 шт.
- Volkswagen — 310 шт.
- Renault — 137 шт.
- Hyundai — 131 шт.
- Audi — 98 шт.
- KIA — 83 шт.
- Honda — 81 шт.
- Chevrolet — 77 шт.
- BMW — 77 шт.
Якщо серед виробників американській Tesla вдалося захопити лідерство, то серед моделей повторити успіх Nissan Leaf буде непросто. Принаймні, для цього точно знадобиться чимало часу, навіть з урахуванням того, що Tesla підступає до «Ліфа» одразу трьома моделями.
- Nissan Leaf — 504 шт.
- Tesla Model 3 — 342 шт.
- Tesla Model Y — 214 шт.
- Tesla Model S — 202 шт.
- Volkswagen e-Golf — 189 шт.
- Renault ZOE — 125 шт.
- Volkswagen ID.4 — 81 шт.
- Audi e-tron — 78 шт.
- Hyundai Kona — 74 шт.
- Chevrolet Bolt EV — 71 шт.
Варто зазначити, що на вторинному ринку сегмент електромобілів залишається наймолодшим — середній вік машин, які купували та продавали у серпні, складає 5,8 року. Це значно менше, ніж загальний показник для легкової «вторинки», який становить 15 років.
- Потрібно більше інформації про ринок електромобілів? — Звертайтесь до Інституту досліджень авторинку!
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.