Організація створена у 2020 році, як результат співпраці кращих експертів автомобільної сфери, об’єднаних навколо ідеї формування цивілізованого авторинку.
Протягом останніх 7 років автомобільний ринок України зріс майже вдвічі. Початок змінам було покладено у 2016 році. Трансформація триває і сьогодні. Засновники Інституту брали участь в цьому процесі - кожен по-різному.
Для сталого розвитку українського авторинку необхідні не лише подальші законодавчі зміни, але й чітка «дорожня карта» реформ. Рішення повинні орієнтуватися у майбутнє, проте враховувати минуле. Досвід наших експертів дозволяє розробити комплексні рішення.
Зміни потрібні у кожній зі сфер, дотичних до автомобільного ринку. Тому ще одна ціль Інституту - згуртувати однодумців та небайдужих. Розбудова партнерства та об‘єднання необхідні, щоб разом творити зміни у форматі win-win.
Напрацювання Інституту будуть цікаві в першу чергу експертам ринку, бізнесу, медіа, громадським організаціям, та профільним державним органам. Якісна статистика, аналітика та прогнозування авторинку принесе користь у багатьох сферах:
- у формуванні державної політики сфери автомобільного транспорту;
- допоможе побудувати правильну стратегію бізнесу;
- створить майданчик для розвитку «автомобільних» громадських організацій;
- сприятиме загальному розвитку автомобільного ринку;
- буде джерелом інформації для медіа.
Творімо автомобільне майбутнє разом!
Формування та підтримка функціонування цивілізованого авторинку в Україні.
Український авторинок - частина європейського ринку транспортних засобів з великим потенціалом.
Правила та стандарти Європейського Союзу повинні діяти в Україні. Транспорт та мобільність — доступні кожному. Автомобільна культура — розвиватися. Безпека на дорозі — високого рівня. Правила на авторинку — прозорі, умови — справедливі, шахрайство — мінімізоване, а всі учасники — в рівних умовах.
-
Рівність
Однакові умови для всіх та рівність перед законом — запорука сталого розвитку українського авторинку.
-
Справедливість
В основі будь-чого — людина. Соціальна справедливість — перш за все. Закони повинні сприяти її збереженню.
-
Перевіреність
Авторинок в Україні повинен бути перевіреним. Споживач — впевнений у товарах та послугах. Процедури — прозорими та зрозумілими. Шахрайство — мінімізоване.
-
Безпека
Безпека — одна з найголовніших людських цінностей. Угоди на ринку мають бути максимально захищені. Повинна збільшуватися безпека дорожнього руху.
-
Відповідальність
Ми відповідальні за те, що робимо. Лише взаємна відповідальність усіх учасників ринку та суспільства може забезпечити інші цінності.
-
Культура
Цивілізований авторинок не може існувати без автомобільної культури — культури дорожнього руху, автомобільної ретро культури, якісних автомобільних медіа.
-
Інноваційність
Майбутнє — за автоматизацією, діджиталізацією, ІТ-рішеннями та електромобільністю.
-
Експертність
Ефективні зміни потребують експертного підходу. Для формування цивілізованого авторинку необхідна співпраця експертів з дотичних сфер.
-
Креативність
Нестандартний підхід дозволяє перетворювати складні речі у прості. Аналітика та прогнози можуть бути цікавими та легкими в сприйнятті.
-
Доступність
Кожна людина має право на автомобіль. Не кожен повинен мати автомобіль, проте кожен повинен мати можливість його придбати.
-
Гармонізоване національне законодавство та стандарти Європейського Союзу.
-
Перевірений авторинок без шахрайства.
-
Сприятливі умови, прозорі правила та конкурентне середовище для розвитку автобізнесу.
-
Автоматизація та мінімізація людського фактору у процесах імпорту та реєстрації транспортних засобів.
-
Поступове зростання рівня автомобілізації до 350 авто на 1000 осіб.
-
Прогресивна система стимуляції та заохочення купівлі екологічних транспортних засобів типу “bonus-malus”.
-
Омолодження українського автопарку - середній вік транспортних засобів не більше 16 років.
-
Обов’язковий технічний огляд за європейськими стандартами.
-
Ефективна програма утилізації транспортних засобів.
-
Окремі правила імпорту, реєстрації та експлуатації ретро авто.
-
Створення на базі українського авторинку міжнародного автомобільного хабу.
-
Місцева автомобільна промисловість, конкурентна в світі та орієнтована на зовнішні ринки.
-
Розвиток якісних українських автомобільних медіа.
-
Станіслав Бучацький
Chief Executive Officer (CEO), голова Правління Інституту досліджень авторинку. Автомобільний експерт, бізнес-аналітик, IT-консультант.
-
Остап Новицький
Chief Data Officer (CDO), член Правління Інституту досліджень авторинку.
-
Олександр Онищук
Chief Operating Officer (COO) та член Правління Інституту досліджень авторинку. Економіст, помічник-консультант народного депутата України.
-
Юлія Риковська
Chief Audit Executive (CAE), член Правління Інституту досліджень авторинку. CEO компанії WEST AUTO HUB.
-
Вадим Малищук
Chief Legal Officer (CLO), член Правління Інституту досліджень авторинку. Правник, помічник-консультант народного депутата України.
-
Михайло Глушко
Chief Commercial & Marketing Officer (CCO & CMO) та член Правління Інституту досліджень авторинку. СЕО Automoto.ua.
-
Левко Прокіпчук
Асоційований експерт Інституту досліджень авторинку з питань митної сфери. Експерт із питань практичного застосування митного законодавства Асоціації професійних митних посередників, ексначальник Львівської митниці.
-
Сергій Матусяк
Асоційований експерт Інституту досліджень авторинку з питань автомобільної медіасфери. Автомобільний журналіст, головний редактор порталу Auto24.