Внутрішні перепродажі — другий за обсягами підсегмент легковиків групи BEV, його частка 38,2%. Кількість машин на електротязі, які були перепродані всередині крани впродовж вересня — 2484 шт. Щодо динаміки, то у порівнянні з серпнем темпи впали на 9%, а якщо рівняти з торішнім вереснем — маємо приріст, плюс 36%.
Оскільки сегмент електромобілів порівняно молодий, основу тут складають імпортовані вживані електроавто (частка таких 48,9%), «вторинка» підтягується за «пригоном» та, частково, за не надто численним сегментом нових.
Що продавали минулого місяця? Почнемо з марок, де продовжує впевнено лідирувати Tesla, як кількісно, так і за часткою, а ще з чималою різницею від Nissan, котрий на другому місці, і який мало не 10 років був тут лідером. Що ж, сегмент молодий, лише набирає обертів, тож зміни тут можуть відбуватися значно частіше, ніж у будь-якій іншій частині нашого авторинку.
Розглянемо Топ-10 марок електромобілів з пробігом, які мали найбільший попит на внутрішньому ринку:
Якщо серед виробників американській Tesla вдалося захопити лідерство, то серед моделей повторити успіх Nissan Leaf буде непросто. Принаймні, для цього точно знадобиться чимало часу, навіть з урахуванням того, що Tesla підступає до «Ліфа» одразу трьома моделями, а ще й трохи набрав обертів електричний Volkswagen e-Golf.
Варто зазначити, що на вторинному ринку сегмент електромобілів залишається наймолодшим — середній вік машин, які купували та продавали у вересня, складає 5,7 року. Це значно менше, ніж загальний показник для легкової «вторинки», який зараз становить 15 років.
- Потрібно більше інформації про ринок електромобілів? — Звертайтесь до Інституту досліджень авторинку!
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.