Український автопарк у вересні поповнили 838 нових легкових електромобілів, що, як ми згадували в загальному огляді цього сегмента, є цілком звичайним значенням, подібним до тих, які ми бачили у попередні місяці (за виключенням серпня). Загалом частка нових електромобілів становить у своєму сегменті 12,9%.
У порівнянні місяць до місяця обсяги зменшилися на 30,7%, а в розрізі рік до року (вересень-2023 до вересня-2024) фіксуємо зростання на 8,7%.
Далі — час оглянути які марки нових електромобілів мали найбільший попит у вересні. Ось Топ-10 наймасовіших:
Доволі несподівана картина, з явною кількісною перевагою на ній китайських виробників. Зрозуміло, що BYD та ZEEKR — цілком місцеві марки, проте й наступні, наприклад Volkswagen та Honda — фактично теж «китайці», тобто автомобілі китайського виробництва, складені на спільних з німецькими чи японськими марками заводах, та зареєстровані на нашому ринку під більш звиклими для покупців марками.
Наступним кроком варто оглянути Топ-10 моделей нових електромобілів, які найчастіше купували на початку осені:
Загалом 672 нових електромобілі, які отримали свідоцтва про реєстрацію та номерні знаки у вересні (нагадаємо — з усіх 838 шт.), були вироблені китайськими автофабриками. Тобто, у цьому сегменті частка продукції з ярликом «Made in Cnina» складає чималі (і переважні) 80%.
- Потрібно більше інформації про ринок електромобілів? — Звертайтесь до Інституту досліджень авторинку!
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.
*"Зао шанг хао" — 早上好 - транскрипція з китайської «доброго ранку».