Всі новини

Активність авторинку за регіонами у жовтні 2025: де купують більше?

Інститут досліджень авторинку вивчив дані про реєстрації операції з легковими автомобілями, й готовий поділитися результатами: скільки у яких областях України було куплено легкових авто з пробігом на внутрішньому ринку, здійснено перших реєстрацій вживаних імпортованих та нових автомобілів.

Внутрішній ринок

У жовтні 2025 року активність на ринку легкових авто, як на первинному, так і на вторинному, традиційно зосередилась у найбільших і найбагатших регіонах країни. Але є й кілька несподіванок, які заслуговують уваги.

  • Купуєте авто? Перевірте його за VIN кодом зараз за допомогою CEBIA!

Абсолютний лідер — перепродажі через застосунок Дія: понад 18 тисяч угод. Це майже чверть усього внутрішнього ринку, і підтвердження того, що онлайн‑реєстрація авто вже не «фішка», а норма. У класичному регіональному заліку перше місце — за Києвом (8,5 тис.), далі — Дніпропетровська, Одеська, Київська та Львівська області.

Середній регіональний пелетон очолили Харківська, Вінницька та Хмельницька області.

Найменшу кількість перепродажів було зафіксовано у Донецькій та Херсонській областях — дається взнаки близькість до бойових дій та тимчасова окупація частини територій. Зазначимо, що у відкритих даних ГСЦ МВС відсутні дані з Луганщини та Криму.

Завантажити слайд

Перші реєстрації імпортованих легковиків

У сегменті перших реєстрацій вживаних авто впевнено лідирує Львівська область — майже 3,8 тис. авто. Львівський регіон став справжнім «воротами» для імпорту, обігнавши навіть столицю (3,1 тис.).

У трійку також входить Рівненщина (1,8 тис.) — її стабільно висока позиція пояснюється близькістю до кордону, активністю ринку та сильною логістичною мережею перегонів.

  • Замовляйте електромобілі під ключ у компанії West Auto Hub

Слідом ідуть Київська область, Дніпровщина, Волинь і Одещина. Цікаво, що Черкащина, Житомирщина і Хмельниччина теж тримаються на рівні, тоді як Харків хоч і не прикордонний, але демонструє відчутний попит на «свіжопригнані» машини.

Завантажити слайд

Нові легковики

У категорії нових легковиків Київ буквально недосяжний — майже 40% усіх продажів у країні. Хоч тут варто нагадати, що у столиці зосереджена основна маса центральних офісів лізингових компаній та державних і приватних фірм, тому частина цих авто після реєстрації роз’їдеться у регіони, хоча й носитиме номерні таблички з індексом АА. Далі — великий відрив і вже Дніпропетровська область (7,7%) та Київщина (6,5%). У десятку ввійшли також Львів, Одеса, Харків, Вінниця і Полтава — регіони з найбільш стабільним купівельним попитом і розвиненою мережею дилерів.

Цікавий факт: хоч Рівненщина лідирує в імпорті, але в нових авто вона — майже в самому кінці (менш як 1%). Це ще раз підкреслює, що в кожному регіоні — свій автомобільний баланс між «свіжим» і «перевіреним часом».

Завантажити слайд

Авторинок залишається дзеркалом економічної мапи України: де є платоспроможність і стабільність — там більше нових авто. Де сильна логістика і доступ до кордону — там імпорт. А де люди звикли діяти швидко — там і Дія рулить.

Водночас ця мозаїка — жива. Попит змінюється, звички споживачів — теж. Але головне залишається незмінним: українці, попри всі виклики, продовжують купувати автомобілі, шукати вигідні варіанти і підлаштовуватись до нових правил гри.

Наступний місяць покаже, наскільки близькість податкових змін вплине на темпи імпорту — і хто на цій хвилі опиниться попереду.

  • Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.

Методологія і дані

Останні новини