Всі новини

Ринок електричних легковиків з пробігом — підсумки червня 2025 року

У цій статті ми розглянемо одразу два пов’язаних сегменти, які включають вживані електромобілі — імпорт (перші реєстрації, індикатор поповнення автопарку), та внутрішні перепродажі («вторинка», показник обігу таких авто всередині країни). Почнемо з перших реєстрацій свіжопригнаних авто.

Електромобілі  імпорт

Частка «свіжопригнаних» авто серед усіх електромобілів на ринку за підсумками червня 2025 року склала 53,3%, тобто понад половину, і, відповідно, більше, ніж два інші сегменти разом — продажі нових та внутрішні перепродажі електромобілів з пробігом. Детальніше про це в окремому огляді.

Загалом впродовж минулого місяця український автопарк поповнився на 4699 легковиків групи BEV (Battery Electric Vehicle) з пробігом.

  • Замовляйте електромобілі під ключ у компанії West Auto Hub

Серед вживаних електромобілів, що прибули в Україну у червні, знову лідирує Tesla — цей бренд залишається символом електротяги для більшості покупців. Друге місце традиційно за Nissan, зокрема завдяки моделі Leaf, яку обирають за доступність. У трійку також входить Kia, що стрімко набирає популярності.

Стабільний попит зберігався також на Hyundai, Volkswagen і Audi, а також Chevrolet із бюджетними Bolt, які часто потрапляють до України з американських аукціонів. Попри широкий вибір, чимало вживаних електроавто надходить зі США, що й далі формує специфіку українського ринку.

Топ-10 марок електромобілів, імпорт, Україна, 06/2025 р.

Серед окремих моделей у червні беззаперечне лідерство за Tesla Model Y та Model 3 — разом вони складають понад тисячу реєстрацій. Nissan Leaf, хоч і втрачає позиції, все ще залишається популярною бюджетною альтернативою.

Топ-10 імпортованих електромобілів з пробігом, 06/2025 р.

У середньому сегменті активно зростає попит на Kia Niro, Hyundai Kona та Ioniq — ці моделі відомі надійністю та невеликим пробігом. Bolt EV при своїх характеристиках міг би бути у цьому списку значно вище — проте стримують його дорогі ціни на запчастини, зокрема «аукціонного характеру» — фари, крила, капот тощо. А ось європейські електро-класики, як VW e-Golf та Renault ZOE, потрохи займають свою нішу.

Середній вік електричних легковиків, які прибували до нас минулого місяця, склав 5 років — найменше значення з усіх сегментів нашого ринку вживаних авто.

Електромобілі — внутрішній ринок

За підсумками червні 2025 року частка внутрішніх перепродажів в сегменті електромобілів склала 30,9%, а загальна кількість легкових автомобілів групи BEV, які стали предметами угод купівлі-продажу на внутрішньому ринку, становить 2721 шт.

  • Перевіряйте історію авто за VIN-кодом до купівлі за допомогою сервісу CEBIA!

На внутрішньому ринку електромобілів українці найактивніше перепродують Tesla — це вже не просто бренд, а своєрідна валюта в сегменті EV. Другу позицію традиційно тримає Nissan, передусім завдяки Leaf’ам, які часто змінюють власників.

Volkswagen, Hyundai та Renault теж мають стабільний попит, як і Audi з BMW — переважно вживані, але іміджеві авто. Популярність Chevrolet та Kia свідчить про прагнення українців поєднувати доступність і функціональність.

Топ-10 марок електромобілів, внутрішній ринок, 06/2025 р.

На вторинному ринку України електромобілі не просто зберігають вартість — вони активно переходять з рук у руки. Беззаперечний лідер серед моделей — Nissan Leaf, який і надалі лишається наймасовішим електромобілем у країні. Tesla Model 3 і Model Y стабільно займають наступні позиції, підтверджуючи лояльність покупців до бренду.

Топ-10 моделей електромобілів з пробігом, 06/2025 р.

Цікава боротьба за симпатії покупців розгорнулася цього разу між Tesla Model S та Volkswagen e-Golf. Хоч ці машини — з абсолютно різних світів, їх часто порівнюють. Один — американський електролайнер із пробігом 300+ км, частіше «у віці», другий — компактний міський німець з акумулятором на 24 кВт·год. Але у Гольфа — менші габарити, нижча вартість, дешевше обслуговування. А от у «ески», якраз ранніх випусків, є слова «пневма», «тегра», які хоч і лякають, та все ж це Тесла за ціною «Гольфа», як встояти? Тож перед трьома сотнями українських покупців щомісяця постає доволі філософське питання: що важливіше — увійти в клуб "тесловодів", чи надати перевагу практичності і простоті, але з пробігом до наступної розетки +-100 км?

На завершення додамо, що сегмент електромобілів залишається наймолодшим на вторинному ринку — середній вік перепроданих минулого місяця автомобілів становив 6 років. Це суттєво менше загального показника ринку вживаних автомобілів, який зараз становить майже 16 років.

  • Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.
Останні новини