Аналітики Інституту досліджень авторинку підбили підсумки торгів на українському авторинку у сегменті легковиків у розрізі окремо взятих областей та окремо міста Києва. Активність буде розглянути за трьома сегментами: внутрішній ринок (перепродажі), імпорт вживаних легковиків та перші реєстрації нових.
Внутрішній ринок
На внутрішньому ринку впродовж першого кварталу 2025 року сервісні центри МВС зареєстрували майже 213 тисяч угод купівлі-продажу вживаних легковиків. Це на 17,5% менше у порівнянні з результатом першого кварталу минулого 2024 року.
Більше деталей про цей сегмент можна дізнатись за цим посиланням.
Найвища активність у цьому сегменті традиційно спостерігалася у Київській області та у місті Київ. Також до трійки лідерів увійшла цього разу Дніпропетровська область, з незначним відривом від Львівської.
Статистичними аутсайдерами з яскраво вираженим результатом виявилися дві області: Донецька та Херсонська, через часткову окупацію та близькість лінії фронту. Тут і далі відсутні дані з АР Крим та Луганської області.
Імпорт авто з пробігом
Привезених із-за кордону вживаних легкових машин у першому кварталі 2025 року на першу реєстрацію було подано 52,2 тисячі. Цей показник на 11,6% менший у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року. Детальніше, з рейтингом марок та моделей — читайте в окремому огляді.
Завдяки близькості до західного кордону та доволі розвиненому автомобільному бізнесу лідирує в «пригоні» Львівська область, якій навіть поступився Київ, котрий тут на другій позиції. Третє місце за обсягами перших реєстрацій вживаних легковиків у першому кварталі 2025 року дісталося Київській області.
Найменші показники за цей період, як і в попередньому розділі, у Донецькій та Херсонській областях.
Ринок нових легковиків
Впродовж першого кварталу 2025 року українці та місцеві підприємства придбали 14,3 тисячі нових легковиків. У порівнянні з 1 кварталом 2024 року це менше, на 16,5%.
Загалом у січні-березні щомісяця в середньому дилери продавали близько 4,8 тис. нових легковиків. Що менше, ніж було в такому ж періоді торік, коли автосалони покидали близько 5,7 тис. нових легковиків щомісяця.
Більше інформації про сегмент нових легковиків за результатами 1 кварталу можна отримати у цій статті.
У цій частині авторинку впевнено лідирує столиця, з кількох причин: чимала кількість населення, бізнесів та державних структур зі своїми автопарками, а також лізингових компаній, які реєструють транспорт на себе. Друге місце за обсягами у Київської області, третє — у Дніпропетровської.
І тут теж Херсонська та Донецька області показують найменші результати, з уже названих причин.
- Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.