Всі новини

У Польщі запускають центр передпродажної підготовки вживаних авто

Новини

У Польщі запускають спеціальний центр підготовки до продажу вживаних авто. Розміститься він на території колишнього заводу FSO, площею 22 тисячі квадратних метрів. Пропускна здатність потужностей — понад 18 тисяч авто на рік. Наступним може бути ринок України.

Свого роду «фабрику» з продажу вживаних автомобілів запускає німецька група компаній Auto1, в межах проєкту AutoHero. Це — новий формат продажу автомобілів онлайн, із оформленням усіх документів «під ключ». Особливостями є безкоштовна доставка «під двері» та гарантія на придбаний вживаний автомобіль.

Компанія вирішила, що для швидшого розвитку їх потрібен власний центр, у якому буде відбуватися повний цикл підготовки автомобіля: від ремонту та мийки до фото- та відеозйомки, а також документальний супровід угод купівлі-продажу.

Генеральний директор та співзасновник AUTO1 Group Крістіан Бертерманн каже, що компанія просто розширюється на наступний ринок — польський. «Клієнти прагнуть придбати автомобіль повністю онлайн і все більше відходять від традиційного, часозатратного та неприємного досвіду купівлі авто. Ми ідеально розташовані, щоб задовольнити попит, що зростає».

Голова Інституту досліджень авторинку Станіслав Бучацький вважає таку подію індикатором глобальної зміни філософії продажів вживаних авто, а також руху глобальних корпорацій на схід, в сторону України. «Новий сучасний тренд — це купівля автомобіля онлайн. При цьому — автомобіля перевіреного, бажано — з гарантією. А ще — доставкою „під двері“. Відкриття такого центру у Варшаві — це індикатор того, що рух таких бізнесів буде продовжуватися в сторону України. Наш авторинок динамічно розвивається та стає цікавим для іноземних інвестицій».

Підтвердженням цих слів може буде нещодавня заява COO чеської компанії CarVago Яна Краната про плани працювати на ринку України. Цей сервіс — дуже схожий на польський AutoHero, а отже — тренд росте. Прихід таких корпорацій в Україну може суттєво змінити ринок та «правила гри» на ньому. В результаті — виграє споживач, отримавши більше інструментів для придбання перевіреного вживаного автомобіля.

Інститут досліджень авторинку спостерігає за усіма подіями, що відбуваються на українському та європейському авторинках. Підпишіться, щоб дізнаватися новини автомобільного бізнесу першими.

Останні новини