Законопроєкт №12267, частину якого ми нещодавно описували, був ухвалений відразу в цілому 335 голосами парламентарів — повідомив 17 грудня у своєму Telegram-каналі нардеп Ярослав Железняк.
Поки остаточної редакції тексту майбутнього закону ще немає, проте немає й згадок, що в частині щодо графіка введення екостандартів «Євро» відбулися якісь зміни відносно початкової редакції.
Тож якщо текст закону, який буде опубліковано в офіційному виданні, залишиться незмінним, оновлений графік введення екостандартів «Євро» матиме наступний вигляд:
- З 1 січня 2025 року:
Нові легкові авто — «Євро-6»
Вживані легкові авто — «Євро-2»
Нові та вживані вантажівки, автобуси, спецтехніка, сідлові тягачі — «Євро-5»
- З 1 січня 2027 року:
Нові легкові авто — «Євро-6»
Вживані легкові авто — «Євро-2»
Нові та вживані вантажівки, автобуси, спецтехніка, сідлові тягачі — «Євро-6»
Таке рішення під час воєнного стану мало б зробити дещо доступнішими (точніше — залишити на поточному рівні доступності) такі транспортні засоби, як нові та вживані вантажівки, автобуси, спецтехніку та сідлові тягачі, бо в іншому разі через введення «Євро-6» мінімальний рівень цін на них у зв'язку зі зменшенням прохідного віку став би вищий.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.