Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легкових авто та визначили топ-20 найпопулярніших вживаних моделей, які купували в Україні у січні.
Найпопулярніші бренди на внутрішньому ринку
Лідером брендів легковиків, які купували на внутрішньому ринку, за підсумками січня залишається Volkswagen. Українці уклали 8,3 тисячі угод купівлі-продажу машин цієї марки, що складає 12,8% від загальної кількості. Такі показники є досить стабільними та повторюються від місяця до місяця.
На другому місці традиційно знаходиться продукція російсько-радянського ВАЗу. Частка бренду поступово знижується та в січні склала 6%, 3,9 тис. угод.
Третє місце в рейтингу зайняло Renault (5,8%, 3,8 тис.). Четверту позицію зайняла Skoda з часткою 5,4% (3,5 тис.). Замикає першу п'ятірку Toyota з часткою 5,4% та 3,4 тис. угод.
Найпопулярніші моделі на внутрішньому ринку
Перше місце серед внутрішніх продажів у січні зайняв незмінний лідер українського авторинку Volkswagen Passat (2,5 тис. угод). Daewoo Lanos та його модифікації залишаються на другому місці (2,2 тис. угод.). Третє місце посіла Skoda Octavia (2,1 тис. угод), а четверте зайняв Volkswagen Golf (1,9 тис. угод). Замикає першу п’ятірку Renault Megane (1,2 тис. угод).
Загалом січневий рейтинг перепродажів вживаних легковиків на внутрішньому ринку виглядає так:
- Volkswagen Passat - 2 503 уг.
- Lanos & Sens - 2 132 уг.
- Skoda Octavia - 2 049 уг.
- Volkswagen Golf - 1 869 уг.
- Renault Megane - 1 136 уг.
- Ford Focus - 1 011 уг.
- BMW 5 Series - 987 уг.
- Opel Astra - 891 уг.
- Toyota Camry - 886 уг.
- BMW 3 Series - 873 уг.
- Audi A6 - 859 уг.
- Skoda Fabia - 819 уг.
- ВАЗ 2109/99 - 800 уг.
- Mercedes-Benz E-Classe - 767 уг.
- Chevrolet Aveo - 752 уг.
- Audi A4 - 749 уг.
- BMW X5 - 709 уг.
- Renault Scenic - 617 уг.
- Volkswagen Jetta - 613 уг.
- Mitsubishi Lancer - 596 уг.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.