Скасувати акциз — реально. Втрат бюджету не буде. Авто іноземної реєстрації — наслідок. Причина — недоступність авто. Вирішивши проблему доступності, проблема «блях» вирішиться сама по собі. Про це та інше говорили з Левком Прокіпчуком, екс-начальником Львівської митниці.
- 03:06 — Зниження податків на розмитнення авто приносять додаткові надходження в бюджет. Часткова лібералізація законодавства у 2018 році призвела до зростання ринку імпорту вживаних авто удвічі.
- 06:59 — Щоразу Міністерство фінансів прогнозує втрати бюджету при обговоренні змін законодавства. І щоразу замість втрат бюджет отримує додаткові надходження. У разі повного скасування акцизу втрат також не буде — є конкретні цифри.
- 11:47 — У 2018-2019 роках було розмитнено близько 20% з наявних у той момент «євроблях». По даних Мінфіну в Україні зараз перебуває 420 тисяч таких авто. Якщо відсоток оформлених авто у разі скасування акцизу буде тим самим — бюджет додатково отримає мінімум 2,1 мільярда гривень.
- 15:26 — Загальний ріст імпорту вживаних авто принесе в бюджет додатково ще мінімум 3,7 мільярда гривень.
- 18:56 — Чому українським автовиробникам може бути вигідне скасування акцизу, та чому їм потрібно прагнути виходу на європейських ринок, а не думати як обмежити український.
- 22:33 — В разі скасування акцизу, митниця легко справиться з оформленням автомобілів, коли не буде обмеженого терміну оформлення та ажіотажу внаслідок цього.
- 25:16 — Невизначеність негативно впливає на динаміку авторинку, а люди страждають через нерозуміння. Проблема — у державі немає сформованої комплексної політики та стратегії розвитку авторинку.
- 31:28 — Бюджет при збільшенні імпорту отримає додаткові надходження до бюджету у суміжних сферах.