Всі новини

Середній вік легковиків на авторинку України: листопад 2025 року

У листопаді 2025 року середній вік легкових автомобілів на внутрішньому ринку України сягнув позначки 16,6 року. Це дещо більше, ніж було у жовтні (16,4 р.) й вказує на активізацію продажів у найбільш бюджетних і вікових сегментах.

Географічно картина залишається стабільною: столиця продає найсвіжіші авто, тоді як на Сході та Півдні циркулюють найстаріші машини.

  • Перевіряйте історію авто за VIN-кодом до купівлі за допомогою CEBIA!

Лідери, які утримують найнижчий середній вік автомобілів, традиційно зосереджені у фінансових центрах та на Заході. Місто Київ: З показником 11,1 року столиця зберігає значний відрив від решти країни. Київ — єдиний регіон, де середній вік не перевищує 12 років. Це пояснюється високою концентрацією нового та свіжопригнаного транспорту. Що цікаво, за місяць столиця трохи «омолодилася», що свідчить про активний обіг молодих авто.

Закарпатська та Львівська області: Ці західні регіони ділять другу сходинку з показником 14,7 року. Це очікувано, адже саме тут проходить головний потік імпорту вживаних легковиків, які, хоч і не є новими, але значно молодші за середній український автопарк.

Завантажити слайд

Цього разу зростання середнього віку демонструє електронний канал продажу. На початок листопада середній вік авто, перереєстрованих через Дію, зріс до 17,0 років (з 16,8 у жовтні). Це перетворює «цифрову область» на притулок для найстаріших машин, що продаються в країні (старіші лише на Сумщині, Херсонщині та Донеччині). Це може вказувати на те, що функціонал Дії використовують переважно для простих і швидких угод купівлі-продажу максимально бюджетних авто, де покупець і продавець вже узгодили всі нюанси.

  • Замовляйте електромобілі під ключ у компанії West Auto Hub

Кілька областей продемонстрували найбільші коливання середнього віку, що свідчить про активізацію певних сегментів ринку. Рівненська область (+0,5 року): Тут зафіксовано найбільше зростання. Це означає, що у листопаді на ринку активно продавалися найбільш вікові автомобілі, що потягнуло середній показник угору. Чернігівська та Сумська області (+0,4 року): Ці області також показують суттєве старіння. Ймовірно, місцеве населення, в умовах осіннього сезону та фінансової обережності, почало масово позбавлятися найдавніших своїх «залізних коней» або ж, навпаки, активно купувати найдешевші пропозиції. Херсонська область (-0,7 року): Єдиний регіон, де відбулося значне «омолодження», проте зважаючи на вкрай малі обсяги торгів там, достатньо всього кількох автомобілів, щоб з’явилися подібні статистичні зміни.

За окремими сегментами, з поділом за пальним/живленням, картина нашої «вторинки» виглядає так: наймолодші — електромобілі, минулого місяця їхній середній вік становив 4,7 року. Поступаються їм авто з гібридними силовими установками з показником 5,8 року, які теж неможливо назвати старими. А от представники решти «паливних сімей» вже не можуть похвалитися молодістю: бензинові авто, якими торгували у листопаді, мали середній вік 14,3 року, дизельні — 14,8 р., а ті, що оснащені ГБО (газобалонним обладнанням) взагалі майже торкнулися другого десятку — 18,3 року.

  • Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.
Останні новини