Впродовж вересня 2025 року українці та місцеві підприємства придбали 6,2 тисячі нових легковиків. У річному порівнянні з вереснем 2024 року маємо збільшення обсягів на 21,1%, але коли рівняти цьогорічний вересень до серпня — отримуємо мінус 10,5%.

Більшість нових легковиків, як звичайно (97,9%, 6081 шт.), були імпортованими із-за кордону. Частка легковиків виготовлених в Україні склала 2,1% (129 шт.).
Серед марок найбільше на першу реєстрацію було подано легкових автомобілів з емблемами BYD, Toyota та Volkswagen. Ось Топ-10 виробників за підсумками вересня поточного року:

Першість серед окремих марок цього разу у кросовера з німецьким лого, проте китайським корінням — Volkswagen ID. Unyx (переважно реєстрували оновлену версію з індексом 06). Друга позиція в «старожила ринку» — Toyota RAV4, на третій позиції знову китайський продукт, уже не зі спільного підприємства, а самостійний — BYD Song Plus.

Серед нових легковиків, що були зареєстровані як такі, що виготовлені в Україні (кількісно вони включені до загального рейтингу), лідером минулого місяця став кросовер Skoda Karoq (63 шт.), котрий випускають на закарпатському заводі «Єврокар». Інші місця за переобладнаними локальними підприємствами автомобілями марок VD, АП, СКС та подібними, здебільшого в кількості менше за 10 штук.
Частка юридичних осіб, котрі стали покупцями нових авто минулого місяця, склала 24,8%, приватні покупці-фізособи, відповідно, купили 75,2% нових легковиків.
- Картину за пріоритетами пального у сегменті нових легковиків ми опублікуємо незабаром, з інфографікою та коментарями. Тому щоб не пропустити вихід цього огляду — підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.