Впродовж серпня 2025 року українці та місцеві підприємства придбали 6,9 тисячі нових легковиків. У порівнянні з серпнем 2024 року маємо зменшення обсягів на 14,6%, але коли рівняти цьогорічний серпень до липня — отримуємо плюс 7,2%.

Більшість нових легковиків, як звичайно (97,9%, 6787 шт.), були імпортованими із-за кордону. Частка легковиків, виготовлених в Україні склала 2,1% (149 шт.).
Серед марок найбільше на першу реєстрацію було подано легковиків з емблемами Toyota, BYD та Volkswagen. Ось Топ-10 виробників за підсумками серпня поточного року:

Цього разу слайд з моделями виглядає більш звично — першість за Renault Duster, проте від нього не надто відстав BYD Song Plus, який, ймовірно, просто узяв паузу щоб перевести дух і колись знову зайняти першу сходинку. Третє місце у бестселера попередніх років Toyota RAV4.

Серед нових легковиків, що були зареєстровані як такі, що виготовлені в Україні (кількісно вони включені до загального рейтингу), лідером минулого місяця став кросовер Skoda Karoq (83 шт.), котрий випускають на закарпатському заводі «Єврокар». Інші місця за переобладнаними локальними підприємствами автомобілями марок ПУ, VD, СКС та подібними, часто в кількості менше за 10 штук.
Частка юридичних осіб, котрі стали покупцями нових авто минулого місяця, склала 27,4%, приватні покупці-фізособи, відповідно, купили 72,6% нових легковиків.
Картина за пріоритетами пального у сегменті нових легковиків наступна: лідирують бензинові версії з часткою 31,7%. Друга позиція — в електромобілів, щоразу вони все ближче, аби зайняти третину ринку — 28,1%. Версії з гібридними силовими установками наразі на третій позиції з часткою 23,2% у сегменті. Дизельні привернули увагу лише 16,9% покупців, і знову це значення зменшилося.
- Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.