
Які сідлові тягачі обирають українські перевізники? Підсумки І кварталу 2025 року
Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій транспортних засобів в Україні у І кварталі 2025 року й визначили найпопулярніші моделі в трьох сегментах сідлових тягачів: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових.
Динаміка ринку сідлових тягачів
Впродовж перших трьох місяців 2025 року українці сумарно придбали 3420 тис. нових та вживаних сідлових тягачів. Цей показник на 53% менший, у порівнянні з результатами аналогічного періоду 2024 року.
Структура цього сегмента наступна: частка внутрішніх перепродажів склала 55,8% (1908 шт.), імпорту вживаних сідлових тягачів — 36,4% (1246 шт.). Загальна частка «траків» з пробігом при цьому склала 92,2%.
Новими придбали 7,8% сідлових тягачів, що в кількісному вимірі дорівнює 266 шт. такої техніки.
За окремими підсегментами динаміка ринку сідлових тягачів за підсумками Q1-2025 у порівнянні до Q1-2024 року виглядає так:
- Внутрішні перепродажі: −52,4%
- Імпорт вживаних: −56,8%
- Імпорт нових: −32,8%
Найпопулярніші тягачі на внутрішньому ринку
Найпопулярнішим сідловим тягачем на внутрішньому ринку в Україні впевнено залишається DAF XF. Угод щодо купівлі-продажу цієї моделі було укладено 555 шт.
Друге місце за кількістю у MAN TGX, 314 шт., третє у Volvo FH, 191 шт.
Найпопулярніші вживані сідлові тягачі, привезені з-за кордону
У першій чверті поточного року першість серед «пригнаних» тягачів здобув DAF XF, який поповнив наш автопарк у кількості 363 шт. На другій сходинці MAN TGX, чий підсумок 339 перших реєстрацій. На третій позиції Volvo FH з результатом 139 траків.
- Замовляйте сідлові тягачі з Європи під ключ у компанії West Auto Hub.
Найпопулярніші нові сідлові тягачі
Серед нових моделей сідлових тягачів українські перевізники найчастіше купували Scania R-Series — цей тягач розійшовся у кількості 71 шт.
Друге місце у цій категорії посів Volvo FH з підсумком 40 нових машин. Третя позиція у MAN TGX з результатом 31 тягачі.
Від літа минулого року й далі у сегменті тягачів спостерігається стабільне зниження обсягів у всіх підсегментах — в жодному з них немає позитивного значення динаміки. Найбільше просів імпорт таких машин — темпи поповнення автопарку по суті стратегічними для економіки машинами знизилися до рекордно низького рівня. Незначні успіхи поповнення парку й новими траками. При цьому враховуючи середній вік сідлових на внутрішньому ринку, який становить 16,5 року, та середній вік імпортованих вживаних тягачів (10 років), зважаючи на щойно згадані тенденції слід готуватися до подальшого зниження середнього віку тягачів в Україні.
- Отримайте більше інформації про вантажівки чи про будь-який інший сегмент — звертайтесь до Інституту досліджень авторинку!
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.