Всі новини

Топ-10 «свіжопригнаних» електромобілів у 2024 році

«Пригон» — основа сегмента електромобілів в Україні. За цим звичним для автомобілістів словом мається на увазі імпорт вживаних авто, навіть тоді, коли насправді автомобіль не «женуть», а везуть морем чи доставляють автовозом. Ось числа, які це доводять: частка «свіжопригнаних» авто серед усіх електромобілів на ринку за підсумками минулого року склала 53,2%, тобто понад половину, і, відповідно, більше, ніж два інші підсегменти — продажі нових та внутрішні перепродажі електромобілів з пробігом.

Загалом впродовж 2024 року український автопарк поповнився на 41 223 легковики групи BEV (Battery Electric Vehicle) з пробігом. Це значить, що, окрім того, що обсяги поповнення стали рекордними, загальний внесок року у наповнення парку електромобілів став чималі 36% — тобто понад третина усіх присутніх в Україні «електричок» прибула саме у 2024!

Динаміка цієї частини авторинку теж непогана: плюс 37% у порівнянні з обсягами 2023 року.

Нагадаємо, що 2025 рік - останній, поки діють пільги на розмитнення електромобілів. Прогнозуємо збільшення обсягів імпорту цього року, а також не виключене виникнення черг на них та зростання цін, яке може початися вже влітку. Тож купувати слід ще зараз, поки все щойно згадане не почалося.

  • Замовляйте електромобілі під ключ у компанії West Auto Hub

Які електромобілі найчастіше замовляли, та, відповідно «приганяли» торік із за кордону? Тут смаки українських автомобілістів виявилися досить зрозумілими: майже третина з них обрали Tesla. Nissan наразі тримається завдяки двом поколінням Leaf, та сподівається на успіх кросовера Ariya, проте у групі e-SUV конкуренція значно жорсткіша, ніж та, яка була у час появи першої генерації Leaf у середовищі компактних хетчбеків, де фактично йому ні з ким було конкурувати. Третя позиція у Volkswagen, який увійшов до групи марок з часткою понад 10%.

Топ-10 виробників електромобілів, імпорт, 2024 рік

Серед окремих моделей, які найчастіше поповнювали український автопарк, першість за Nissan Leaf, який минулого року час від часу обмінювався першим місцем з Tesla Model 3. Певний період навіть існувала ймовірність, що й Model Y має певні плани на першу сходинку. Проте з Leaf сталася інша історія: завдяки невисокій стартовій ціні на ранні випуски цієї моделі, вона отримала «друге дихання», тобто її купують як другий автомобіль на повсякдень, задля економії на пальному, при цьому не позбуваючись «основного» бензинового чи дизельного автомобіля. А от дві найпопулярніші Model цього разу опинилися доволі близько, помітно відірвавшись від VW e-Golf.

Топ-10 марок імпортованих електромобілів з пробігом, 2024 рік

Середній вік електричних легковиків, які прибували до нас торік, склав 5,5 року - найменше значення з усіх сегментів нашого ринку вживаних авто.

Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.

Останні новини