Від сьогодні Інститут досліджень авторинку став партнером свого польського відповідника у Польщі — IBRM SAMAR. Керівники організацій зустрілися в офісі компанії у Варшаві та уклали меморандум про співпрацю.
Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR - це організація, що вже кількадесят років працює у Польщі; займається аналітикою та прогнозуванням автомобільного ринку Польщі.
За словами голови українського Інституту досліджень авторинку Станіслава Бучацького, такий крок дозволить швидше та якісніше формувати цивілізований авторинок в Україні.
"Зараз Україна проходить шлях, схожий до того, який пройшла Польща кільканадцять років тому. Для того, щоб передбачити майбутнє українського авторинку, інколи потрібно підглянути до сусідів. Обмін даними та досвідом інтегрує український автомобільний ринок у простір Європейського Союзу, а нашу аналітику зробить зрозумілою на заході" — сказав він.
Голова польського інституту досліджень авторинку SAMAR Войцех Джевецький вважає, що досвід їх організації допоможе організувати українську аналітику, дасть шанс уникнути помилок, з якими ми боролися в Польщі.
"Ми починаємо з дрібниць, упорядковуємо та покращуємо якість даних, що використовуються в аналітиці, впроваджуємо правильну сегментацію ринку відповідно до наших стандартів. Згодом настане час запровадити інструменти для полегшення аналізу ринку, перевірки української пропозиції та створення каталогу автомобілів, які їздять по українських дорогах. Найголовніше, що разом з нашими українськими партнерами ми зробили перший крок — підписали меморандум про співпрацю, в якому визначили спільні цінності та поставили спільні цілі", — наголошує керівник польського Інституту досліджень авторинку.
Ви ще не з нами? Приєднуйтеся та ставайте партнерами — творитимемо автомобільне майбутнє разом!