У п’ятницю, 29 жовтня, в Луцьку відбулася конференція «Імпорт та продажі вживаних авто: як рости, а не виживати». На території компанії WEST AUTO HUB вдалося зібрати понад 100 представників автомобільного бізнесу. Учасники конференції мали нагоду послухати про динаміку та перспективи автомобільного ринку, отримати прикладну інформацію для власного бізнесу та обмінятися досвідом.
Організаторами події були Інститут досліджень авторинку та компанія WEST AUTO HUB. Конференція складалася із трьох частин, котрі включали дев’ять презентацій від восьми експертів. Кожна з частин доповнювала одна одну, щоб надати гостям максимум як теоретичної, так і практичної інформації для автомобільного бізнесу. Можливість задати питання спікерам додавали ще більше цінності.
Першою стала розповідь про динаміку українського авторинку протягом останніх семи років від голови Інституту досліджень авторинку Станіслава Бучацького. Він наочно продемонстрував, що так як впливало на імпорт та продажі автомобілів з 2013 року, та яка унікальна можливість сьогодні відкрилася перед представниками українського автомобільного бізнесу.
Операційна директорка компанії WEST AUTO HUB Вікторія Шляхтич розповіла, як пандемія вплинула на бізнес імпорту та продажу вживаних авто. Вона з власного досвіду окреслила ті зміни, що відбулися на ринку з весни 2020 року.
СЕО чеської автомобільної платформи CarVago Ян Кранат розповів про те, що чекає європейський авторинок у найближчому майбутньому, а також анонсував про початок роботи компанії в Україні. За його словами, нас чекає перехід до купівлі перевірених авто онлайн з доставкою «під двері».
Виконавчий директор Інституту досліджень авторинку Олександр Онищук пояснив присутнім, чому Україна не готова до заборони імпорту та продажів автомобілів з ДВЗ із 2027 року, та аргументував це конкретними статистичними даними.
Виконавча директорка компанії WEST AUTO HUB Юлія Риковська наголосила на важливості вирішення проблеми визначення митної вартості, а також запропонувала практичне рішення: автоматизацію та публічність. Свою презентацію підкріпила чіткими аргументами та варіантами реалізації.
Аналітик компанії AUTO.RIA та співзасновник Інституту досліджень авторинку Остап Новицький презентував найсвіжіші тренди автомобільного онлайн-ринку. За його словами для успішного ведення бізнесу, прискорення продажів автомобілів, інвестувати варто у зростання довіри до бренду.
Про цінність автомобільної статистики на основі BigData розповів голова Інституту досліджень авторинку Станіслав Бучацький. Він наочно продемонстрував, як можна приймати рішення на основі аналітики, а також які це переваги може дати автомобільному бізнесу.
Проєктна менеджерка сервісу webex24 Альбіна Тюпа презентувала унікальну CRM-систему для автоматизації автомобільного бізнесу. Основна перевага продукту в тому, що вона враховує особливості саме українського автобізнесу, дозволяє економити час, масштабуватися та заробляти більше.
Завершував подію директор лізингової компанії MyAuto Олексій Ржанов. Свою презентацію він посвятив силі партнерства. Він розповів, як співпраця допомагає розвивати автомобільний бізнес. Зокрема, про збільшення продажів з допомогою інструментів фінансування — кредитування та лізингу.
Повні виступи спікерів, презентації та основні тези найближчим часом шукайте в розділі «Проєкти» на сайті Інституту досліджень авторинку.