Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легкових авто та визначили Топ-20 найпопулярніших вживаних моделей, які купували (та переоформлювали) в Україні у липні.
На внутрішньому ринку впродовж липня сервісні центри МВС зареєстрували 105,3 тис. угод купівлі-продажу вживаних легковиків. Це на 27,2% більше у порівнянні з липнем 2023 року, та на 6,3% більше, ніж було у червні-2024. Після нещодавніх статистичних «рекордів», спричинених «переписуванням» автотранспорту у зв’язку з набуттям нових правил мобілізації (вилучення на потреби ЗСУ) машин у приватних власників, видно як обсяг перереєстрацій повертається до більш звиклих показників.
- Перевірені автомобілі в наявності, доступні до огляду та тест-драйву в будь-який зручний час, від West Auto Hub.
Найпопулярніші марки на внутрішньому ринку
Лідером серед виробників легковиків, щодо яких у липні на внутрішньому ринку найчастіше укладали угоди купівлі-продажу, залишається Volkswagen: цих легковиків було офіційно переоформлено 13,2 тис., що складає 12,6% від загального обсягу всіх угод.
На другому місці цього разу Renault з часткою 6,2% та 6,5 тис. угод. На третьому — Skoda (5,7%, 6 тис.). Четверте місце з часткою 5,3% та 5,6 тис. переоформлених автівок дісталося ВАЗ. Замикає першу п’ятірку Ford з часткою 5,1% та 5,3 тис. угод.
- Volkswagen — 13 220 шт.
- Renault — 6507 шт.
- Skoda — 6012 шт.
- ВАЗ/Lada — 5556 шт.
- Ford — 5351 шт.
- Toyota — 5231 шт.
- BMW — 5147 шт.
- Audi — 4688 шт.
- Hyundai — 4663 шт.
- Opel — 4589 шт.
- Mercedes-Benz — 4542 шт.
- Nissan — 4310 шт.
- Chevrolet — 3127 шт.
- KIA — 3085 шт.
- Mitsubishi — 3084 шт.
- Mazda — 2888 шт.
- Daewoo — 2686 шт.
- ЗАЗ — 2174 шт.
- Peugeot — 2162 шт.
- Honda — 1995 шт.
Найпопулярніші моделі на внутрішньому ринку
Перше місце за кількістю переоформлень у липні, незалежно від будь-яких обставин, продовжує утримувати давній лідер українського вторинного авторинку Volkswagen Passat (3,8 тис. угод). На другому місці знаходиться Skoda Octavia (3,5 тис. угод).
Третю сходинку зайняв Volkswagen Golf (3 тис. угод), на четвертій досі тримається Daewoo Lanos (2,4 тис. угод). Замикає першу п’ятірку Renault Megane (2 тис. угод).
- Volkswagen Passat — 3835 шт.
- Skoda Octavia — 3542 шт.
- Volkswagen Golf — 2969 шт.
- ЗАЗ/Daewoo Lanos — 2433 шт.
- Renault Megane — 2055 шт.
- Ford Focus — 1735 шт.
- Opel Astra — 1548 шт.
- BMW 5 Series — 1450 шт.
- BMW 3 Series — 1417 шт.
- Skoda Fabia — 1353 шт.
- Audi A6 — 1289 шт.
- Chevrolet Aveo — 1281 шт.
- Audi A4 — 1279 шт.
- Toyota Camry — 1184 шт.
- Mercedes-Benz E-Class — 1058 шт.
- Mitsubishi Lancer — 1014 шт.
- Volkswagen Transporter — 961 шт.
- BMW X5 — 952 шт.
- Renault Scenic — 932 шт.
- Volkswagen Jetta — 928 шт.
Попри певний вплив зовнішніх чинників, картина щодо марок та моделей не зазнала значних змін, оскільки їх набір на авторинку зазвичай корелюється з активною частиною (тобто тими ТЗ, які перебувають в регулярній експлуатації) парку автомобілів, відповідно продають те, на чому їздять, і, за аналогією, їздять на тому, чим торгують.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.