Яку малу комерційну техніку купували у квітні? Топ нових та вживаних моделей
Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій транспортних засобів в Україні у квітні й визначили 20 найпопулярніших моделей малої комерційної техніки у трьох сегментах: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових авто.
Динаміка ринку LCV
У квітні українці сумарно придбали 7,5 тисячі легких комерційних транспортних засобів повною масою до 3,5 тонни. Що на 54,9% більше, ніж за аналогічний період минулого року, а також на 31,3% більше, ніж у березні-2024. При цьому варто зазначити, що зростання статистичних показників не цілком пов’язане з фактичним збільшенням обсягів торгів — скоріше ми бачимо реакцію автомобілістів на нові закони про мобілізацію, які передбачають потенційне вилучення транспортних засобів на оборонні потреби у разі, якщо власник-фізична особа має більше одного ТЗ у володінні. Детальніше про це нетипове для ринку явище в окремому огляді.
Більшість малих комерційних авто звично придбали на внутрішньому ринку — 6 тисяч (80,9%). При цьому близько 40% цього обсягу — ймовірно не фактичні продажі, а перереєстрації машин на членів сім’ї або родичів.
Із-за кордону привезли 939 вживаних машин, що належать до групи LCV (12,6%).
Нових імпортних LCV зареєстрували 490 шт., з них 33 шт. переобладнали українські підприємства з імпортних шасі чи машинокомплектів. Загалом продажі нових LCV склали 6,5% від загальної кількості придбаної малої комерційної техніки.
Найпопулярніші LCV на внутрішньому ринку
Найбільший попит на внутрішньому ринку залишається на вживані фургони (4,2 тис. шт.). Інші типи в меншості, зокрема фургони малотоннажні (361 шт.), вантажопасажирські (232 шт.), бортові (209 шт.), та бортові тентовані (206 шт.) машини.
Незмінну першість на внутрішньому ринку уже багато років поспіль утримує Mercedes-Benz Sprinter (1013 шт.). Починаючи з 1995 року, відколи «Спринтер» з’явився на ринку змінивши «буси» серії Т1, українські перевізники надають перевагу цьому доволі універсальному та витривалому (питання кузова упустимо) автомобілю. На наших дорогах його можна зустріти у найрізноманітніших ролях — від вантажного фургона до міської «маршрутки» чи навіть туристичного мікроавтобуса.
На другому місці Renault Master (590 шт.), третє у Ford Transit з 390 угодами купівлі-продажу. На четвертому Volkswagen Transporter (342 шт.)
Замикає першу п’ятірку ГАЗ-3302 «Газель» з підсумком 301 самохідний транспортний засіб.
- Mercedes-Benz Sprinter — 1 013 шт.
- Renault Master — 590 шт.
- Ford Transit — 390 шт.
- Volkswagen Transporter — 342 шт.
- ГАЗ 3302 «Газель» — 301 шт.
- Renault Kangoo — 297 шт.
- Renault Traffic — 240 шт.
- Volkswagen LT — 214 шт.
- Volkswagen Crafter — 186 шт.
- Mercedes-Benz Vito — 184 шт.
- Volkswagen Caddy — 176 шт.
- Opel Vivaro — 171 шт.
- Fiat Doblo — 169 шт.
- Opel Movano — 137 шт.
- Fiat Ducato — 115 шт.
- Peugeot Boxer — 103 шт.
- Citroen Berlingo — 79 шт.
- Peugeot Partner — 77 шт.
- Iveco Daily — 77 шт.
- Mercedes-Benz TN/T1 — 65 шт.
Найпопулярніші вживані LCV, привезені з-за кордону
З-за кордону найчастіше привозили вживані фургони (666 шт.), фургони рефрижератори (68 шт.), бортові тентовані (62 шт.), фургони з гідробортом (37 шт.) та платформи (34 шт.).
- Замовити «пригон під ключ» з Європи будь-якого комерційного транспорту можна у компанії West Auto Hub
Лідером серед імпортних вживаних LCV за підсумками кількості перших реєстрацій таких транспортних засобів став Renault Master, з результатом 243 перших реєстрації.
Mercedes-Benz Sprinter, який на другому місці, поповнив наш автопарк у кількості 226 шт. Третій у списку Volkswagen Crafter з підсумком 68 машин.
Також до п’ятірки найпопулярніших «свіжопригнаних» комерційних автомобілів потрапили Renault Trafic з 63 авто, поданих на першу реєстрацію, та Renault Kangoo з 53 мініфургонами.
- Renault Master — 243 шт.
- Mercedes-Benz Sprinter — 226 шт.
- Volkswagen Crafter — 68 шт.
- Renault Traffic — 63 шт.
- Renault Kangoo — 53 шт.
- Opel Movano — 47 шт.
- Volkswagen Transporter — 28 шт.
- Ford Transit — 28 шт.
- Opel Vivaro — 22 шт.
- Iveco Daily — 22 шт.
- Mercedes-Benz Vito — 21 шт.
- Nissan NV200 — 20 шт.
- Ford Transit Custom — 20 шт.
- Fiat Doblo — 7 шт.
- Volkswagen Caddy — 6 шт.
- MAN TGE — 6 шт.
- Peugeot Expert — 5 шт.
- Citroen Berlingo — 5 шт.
- Peugeot Boxer — 4 шт.
- Fiat Talento — 4 шт.
Найпопулярніші нові LCV
Серед нової малої комерційної техніки найпопулярнішими залишаються фургони (319 шт.), усі інші типи купують у порівняно невеликих кількостях. Зокрема, минулого місяця новими було придбано: фургонів з дубль-кабіною — 16 шт., вантажопасажирських — 10 шт., автопідіймачів — 6 шт., бортових — 5 шт.
- Ознайомтесь з пропозицією нових електричних LCV з гарантією в Україні
Лідером сегмента нових LCV у квітні став Renault Express. Таких моделей з нульовим пробігом вперше зареєстрували 74 шт. Друга позиція у цьому списку належить Renault Master з результатом 65 шт. Третій — Volkswagen Crafter (28 шт.), четвертий — Peugeot Partner (34 шт.).
Замикає першу п’ятірку Toyota Proace, яких було куплено 19 шт.
- Renault Express — 74 шт.
- Renault Master — 65 шт.
- Volkswagen Crafter — 43 шт.
- Peugeot Partner — 34 шт.
- Toyota Proace — 19 шт.
- Fiat Doblo — 16 шт.
- Ford Transit — 14 шт.
- Fiat Ducato — 9 шт.
- Citroën Berlingo — 9 шт.
- Opel Movano — 8 шт.
- Volkswagen Transporter — 7 шт.
- Citroën Jumper — 7 шт.
- Ford Transit Custom — 6 шт.
- Peugeot Boxer — 5 шт.
- Opel Combo — 5 шт.
- Mercedes-Benz Sprinter — 5 шт.
- Fiat Fiorino — 4 шт.
- Iveco Daily — 3 шт.
- Peugeot Expert — 2 шт.
- Opel Vivaro — 2 шт.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.