Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легкових авто та визначили топ-20 найпопулярніших вживаних моделей, які купували в Україні у липні.
Найпопулярніші бренди на внутрішньому ринку
Лідером брендів легковиків, які у липні купували на внутрішньому ринку найбільше, залишається Volkswagen. Українці уклали 10,3 тисячі угод купівлі-продажу машин цієї марки, що складає 12,4% від загальної кількості.
На друге місце з третього піднявся ВАЗ (Lada) з часткою 6,2% (4,7 тис. угод).
На третє місце опустився Renault (5,7%, 4,7 тис.). Четверте місце з часткою 5,4% (4,5 тис.) зайняла Skoda. Замикає першу п’ятірку Toyota з часткою 5,2% та 4,3 тис. угод.
Найпопулярніші моделі на внутрішньому ринку
Перше місце серед внутрішніх продажів у липні зайняв незмінний лідер українського авторинку Volkswagen Passat (3 тис. угод). На другому місці знаходиться Skoda Octavia (2,5 тис. угод).
Третю сходинку зайняв Volkswagen Golf (2,3 тис. угод), а на четвертій розташувався ЗАЗ/Daewoo Lanos (2 тис. угод).
Замикає першу п’ятірку Renault Megane (1,4 тис. угод).
Загалом топ-20 вживаних легковиків на внутрішньому ринку у липні виглядає так:
- Volkswagen Passat - 3042 шт.
- Skoda Octavia - 2530 шт.
- Volkswagen Golf - 2341 шт.
- ЗАЗ/Daewoo Lanos - 1987 шт.
- Renault Megane - 1444 шт.
- Ford Focus - 1251 шт.
- BMW 5 Series - 1204 шт.
- BMW 3 Series - 1118 шт.
- Skoda Fabia - 1097 шт.
- Opel Astra - 1096 шт.
- Toyota Camry - 1052 шт.
- Audi A6 - 1047 шт.
- Chevrolet Aveo - 035 шт.
- Mercedes-Benz E-Classe - 970 шт.
- ВАЗ 2109x - 901 шт.
- Audi A4 - 899
- BMW X5 - 789 шт.
- Renault Scenic - 759 шт.
- ЗАЗ/Daewoo Sens - 753 шт.
- Mitsubishi Lancer - 745 шт.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.