Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легкових авто та визначили топ-15 найпопулярніших вживаних моделей, які купували в Україні у квітні.
Найпопулярніші бренди на внутрішньому ринку
Лідером брендів легковиків, які у квітні купували на внутрішньому ринку найбільше, залишається Volkswagen. Українці уклали 9,6 тисячі угод купівлі-продажу машин цієї марки, що складає 12,3% від загальної кількості.
Друге місце в рейтингу зайняв Renault (6%, 4,7 тис.).
Продукція російсько-радянського ВАЗу (Lada) зайняла третє місце. У квітні вона склала 5,6% (4,4 тис. угод).
Четверту позицію зайняла Skoda з часткою 5,4% (4,2 тис.). Замикає першу п’ятірку Toyota з часткою 5,4% та 4,2 тис. угод.
Найпопулярніші моделі на внутрішньому ринку
Перше місце серед внутрішніх продажів у квітні зайняв незмінний лідер українського авторинку Volkswagen Passat (2,8 тис. угод). На другому місці знаходиться Daewoo Lanos (сумарно разом з модифікаціями, у тому числі Sens) із 2,5 тис. угод. На третьому місці, як і минулого місяця, розташувалася Skoda Octavia (2,4 тис. угод).
Четверту сходинку зайняв Volkswagen Golf (2 тис. угод). Замикає першу п’ятірку Renault Megane (1,5 тис. угод).
Загалом топ-20 вживаних легковиків на внутрішньому ринку у квітні виглядає так:
- Volkswagen Passat — 2 793 шт.
- Lanos & Sens — 2 477 шт.
- Skoda Octavia — 2 407 шт.
- Volkswagen Golf — 2 045 шт.
- Renault Megane — 1 459 шт.
- Ford Focus — 1 235 шт.
- Toyota Camry — 1 076 шт.
- BMW 5 Series — 1 065 шт.
- Skoda Fabia — 1 026 шт.
- BMW 3 Series — 985 шт.
- Opel Astra — 966 шт.
- Audi A6 — 953 шт.
- Chevrolet Aveo — 943 шт.
- ВАЗ 2109/99 — 942 шт.
- Audi A4 — 817 шт.
- Mercedes-Benz E-Classe — 814 шт.
- Volkswagen Jetta — 798 шт.
- BMW X5 — 792 шт.
- Hyundai Sonata — 772 шт.
- Renault Scenic — 759 шт.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.