Всі новини

$1,8 мільярда: вартість авто, котрі продавали в інтернеті у лютому

Аналітика

Абсолютну більшість автомобілів на ринку сьогодні продають в інтернеті. Агрегатор Automoto.ua збирає оголошення продажу всіх авто зі 100 автосайтів в Україні. На основі цих даних експерти Інституту досліджень авторинку дослідили активність продавців, визначили фінансовий об’єм авторинку у лютому 2023 року, а також описали ситуацію в регіонах та склали рейтинг брендів за сумарною вартістю авто в продажі.

Динаміка онлайн авторинку

Протягом лютого 2023 року українці опублікували в інтернеті понад 236 тисяч оголошень продажу вживаних легковиків. Сумарно ці машини вартували $1,8 мільярда, що на $90 мільйонів більше (+5,3%), ніж у січні-2023, і так само як у лютому-2022. Тобто, всупереч тому, що середня вартість автомобілів у лютому знизилася, фінансовий об’єм авторинку України зріс.

Динаміка розміщення оголошень продажу авто в інтернеті та їх сумарна вартість у лютому 2023 року. На основі даних Automoto.ua

Загалом динаміка онлайн авторинку за кількістю оголошень синхронно повторює фінансові показники: чим більша кількість оголошень — тим більшою є сумарна вартість авто в оголошеннях.

В яких регіонах найбільше продавали авто онлайн

Найбільше оголошень у лютому 2023 року розмістили у Київській області та Києві (37,7 тис.). Сумарно ці легковики коштували $434,3 мільйона.

На друге із третього місця піднялася Дніпропетровська область: 20,3 тис. оголошень сумарною вартістю $148,6 мільйона. Третю позицію зайняла Львівська область (17,5 тисячі оголошень сумарною вартістю $157,6 мільйона).

Четверте місце посіла Одещина: там українці протягом лютого розмістили в інтернеті 17,2 тисячі оголошень продажу легковиків з пробігом, які сумарно коштували $134,1 мільйона.

Замикає першу п’ятірку Харківська область з 81,4 тис. оголошень та сумарною вартістю цих авто в $81,4 мільйона.

Кількість оголошень продажу вживаних легковиків та їх сумарна вартість за регіонами у лютому 2023 року. На основі даних Automoto.ua
  • Київська + Київ — 37,7 тис., $431,3 млн.
  • Дніпропетровська — 20,3 тис., $148,6 млн.
  • Львівська — 17,5 тис., $157,6 млн.
  • Одеська — 17,2 тис., $134,1 млн.
  • Харківська — 13,2 тис., $81,4 млн.
  • Вінницька — 11,5 тис., $77,4 млн.
  • Івано-Франківська — 9,5 тис., $68,2 млн.
  • Полтавська — 9,2 тис., $58,7 млн.
  • Рівненська — 9,2 тис., $72,0 млн.
  • Волинська — 8,2 тис., $65,4 млн.
  • Черкаська — 7,8 тис., $47,2 млн.
  • Хмельницька — 7,5 тис., $50,1 млн.
  • Житомирська — 7,3 тис., $46,2 млн.
  • Миколаївська — 6,8 тис., $35,0 млн.
  • Запорізька — 6,7 тис., $40,6 млн.
  • Закарпатська — 6,4 тис., $53,3 млн.
  • Чернівецька — 6 тис., $44,9 млн.
  • Тернопільська — 6 тис., $45,3 млн.
  • Сумська — 5,9 тис., $33,6 млн.
  • Кіровоградська — 5,6 тис., $29,5 млн.
  • Чернігівська — 5,2 тис., $28,8 млн.
  • Донецька — 5,2 тис., $28,7 млн.
  • Луганська — 1,7 тис., $16,1 млн.
  • Херсонська — 0,8 тис., $4,1 млн.

Найменше пропозицій продажу зафіксували у Херсонській (0,8 тис. сумарною вартістю $4,1 мільйона), Луганській (1,7 тис. сумарною вартістю $16,1 мільйона), Донецькій (5,2 тис., $28,7 мільйона), Чернігівській (5,2 тис., $28,8 мільйона) та Кіровоградській (5,6 тис., $29,5 мільйона) областях.

Яких брендів найбільше у продажі

У лютому найбільша сумарна вартість виявилася в бренду Volkswagen: $224,8 мільйона. На другому місці розмістився Mercedes-Benz ($164,9 млн), а на третьому — BMW ($139,4 млн).

До п’ятірки увійшли також Toyota ($112,5 млн) та Audi ($108,5 млн).

Бренди з найбільшою сумарною вартістю оголошень продажу в інтернеті у лютому 2023 року. На основі даних Automoto.ua Volkswagen — $224,75 млн
  1. Volkswagen — $224,8 млн
  2. Mercedes-Benz — $164,86 млн
  3. BMW — $139,74 млн
  4. Toyota — $112,45 млн
  5. Audi — $108,53 млн
  6. Renault — $90,83 млн
  7. Ford — $82,37 млн
  8. Skoda — $80,47 млн
  9. Nissan — $70,08 млн
  10. Hyundai — $69,63 млн
  11. Opel — $58,28 млн
  12. ВАЗ — $48,66 млн
  13. Kia — $46,90 млн
  14. Mazda — $41,76 млн
  15. Mitsubishi — $40,86 млн

Цікаво, що першим за кількістю оголошень у лютому виявився бренд ВАЗ — таких українці опублікували 31,9 тис., тоді за сукупною вартістю ця марка опинилася аж на 12 місці. Натомість Mercedes-Benz, котрий у рейтингу кількості оголошень зайняв п’яте місце (11,8 тис.), посів другу сходинку в іншому списку — за сукупною вартістю оголошень. Так трапляється внаслідок різної середньої вартості автомобілів брендів.

У топ-5 за кількістю оголошень і лютому потрапили також Renault (13,1 тис.) та Opel (12,6 тис.).

Топ-15 брендів за кількістю оголошень продажу в інтернеті у лютому. На основі даних Automoto.ua
  1. ВАЗ — 31,9 тис.
  2. Volkswagen — 26,2 тис.
  3. Renault — 13,1 тис.
  4. Opel — 12,6 тис.
  5. Mercedes-Benz — 11,8 тис.
  6. Ford — 11,6 тис.
  7. Skoda — 10,9 тис.
  8. BMW — 10,3 тис.
  9. Audi — 9,0 тис.
  10. Daewoo — 8,1 тис.
  11. Toyota — 7,7 тис.
  12. Nissan — 7,6 тис.
  13. Hyundai — 7,4 тис.
  14. Chevrolet — 5,6 тис.
  15. Mazda — 5,5 тис.

Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.

Останні новини