Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легкових авто та визначили топ-15 найпопулярніших вживаних моделей, які купували в Україні у лютому. Вперше за багато років колишній лідер продажів Daewoo Lanos опустився на третю сходинку.
Найпопулярніші бренди на внутрішньому ринку
Лідером брендів легковиків, які купували на внутрішньому ринку, за підсумками лютого залишається Volkswagen. Українці уклали 7,8 тисячі угод купівлі-продажу машин цієї марки, що складає 12,1% від загальної кількості.
На другому місці все ще знаходиться продукція російсько-радянського ВАЗу. Частка бренду поступово знижується та в січні склала 6,1% (3,9 тис. угод).
Третє місце в рейтингу зайняв Renault (5,9%, 3,8 тис.). Четверту позицію зайняла Skoda з часткою 5,7% (3,6 тис.). Замикає першу п’ятірку Toyota з часткою 5,4% та 3,5 тис. угод.
Найпопулярніші моделі на внутрішньому ринку
Перше місце серед внутрішніх продажів у лютому зайняв незмінний лідер українського авторинку Volkswagen Passat (2,3 тис. угод). На друге місце вперше піднялася Skoda Octavia (2,1 тис. угод).
Багаторічний лідер вторинного ринку України, популярний колись Daewoo Lanos та його модифікації продовжують втрачати популярність серед українців. За підсумками лютого це авто вперше опустилося на третє місце (2 тис. угод.).
Четверту сходинку зайняв Volkswagen Golf (1,7 тис. угод). Замикає першу п’ятірку Renault Megane (1,2 тис. угод).
Загалом лютневий рейтинг перепродажів вживаних легковиків на внутрішньому ринку виглядає так:
- Volkswagen Passat — 2 316 угод
- Skoda Octavia — 2 060 угод
- Lanos & Sens — 2 031 угода
- Volkswagen Golf — 1 743 угоди
- Renault Megane — 1 186 угод
- Ford Focus — 987 угод
- Skoda Fabia — 923 угоди
- BMW 5 Series — 920 угод
- Toyota Camry — 889 угод
- Audi A6 — 862 угоди
- Opel Astra — 854 угоди
- ВАЗ 2109/99 — 834 угоди
- BMW 3 Series — 827 угод
- Chevrolet Aveo — 798 угод
- Mercedes-Benz E-Classe — 748 угод
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.