Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легкових авто та визначили топ-20 найпопулярніших вживаних моделей, які купували в Україні у листопаді.
Найпопулярніші бренди на внутрішньому ринку
Лідером брендів легковиків, які купували на внутрішньому ринку, за підсумками листопада залишається Volkswagen. Українці уклали 8,6 тисячі угод купівлі-продажу машин цієї марки, що складає 12,4% від загальної кількості. На другому місці традиційно знаходиться продукція російсько-радянського ВАЗу зі стабільною часткою 6,7%, 4,4 тис. угод.
Третє місце в рейтингу зайняв Renault (5,6%, 3,9 тис. шт.). Skoda піднялася на одну позицію та зайняла четверте місце з часткою 5,5% (3,6 тис.), а на п’ятому місці розмістилася Toyota із часткою 5,3% (3,7 тис. угод).
Найпопулярніші моделі на внутрішньому ринку
Перше місце серед внутрішніх продажів у листопаді займає незмінний лідер українського авторинку Volkswagen Passat (2,5 тис. угод). Daewoo Lanos та його модифікації — спадок часів активного автомобілебудівництва в Україні — залишаються на другому місці (2,4 тис. угод.). Третє місце посіла Skoda Octavia (2,1 тис. угод), а четверте зайняв Volkswagen Golf (1,9 тис. угод). Замикає першу п’ятірку Renault Megane (1,2 тис. угод).
Загалом перші 6 позицій повністю повторюють жовтневий рейтинг, а ось на сьоме місце з дев'ятого піднялася ВАЗ 2109 (вкупі з її модифікацією 21099, 1 тис. угод), а BMW 5 Series (936 угод) опустився на дві позиції донизу, на дев'яте місце. Суттєво опустилася Toyota Camry (855 угод) - з 8 на 14 місце, а Skoda Fabia (905 угод) піднялася з 10 на 8 місце. Вибув з рейтингу Renault Scenic, натомість з'явився Mitsubishi Lancer (609 шт.).
Загалом тенденція внутрішнього авторинку незмінна: більшість у двадцятці найпопулярніших моделей залишаються європейські моделі авто. З типово американських машин можна виділити лише Volkswagen Jetta, Hyundai Sonata (частина з яких прибуває також і з Південної Кореї), а також частину Volkswagen Passat, який виготовляють для ринку США.
Загалом листопадовий рейтинг перепродажів вживаних легковиків на внутрішньому ринку виглядає так:
- Volkswagen Passat - 2 477 угод
- Lanos & Sens - 2 425 угод
- Skoda Octavia - 2 144 угод
- Volkswagen Golf - 1 949 угод
- Renault Megane - 1 182 угод
- Ford Focus - 1 070 угод
- ВАЗ 2109/99 - 979 угод
- Skoda Fabia - 939 угод
- BMW 5 Series - 936 угод
- Audi A6 - 928 угод
- Chevrolet Aveo - 910 угод
- BMW 3 Series - 907 угод
- Opel Astra - 896 угод
- Toyota Camry - 855 угод
- BMW X5 - 816 угод
- Mercedes-Benz E-Classe - 794 угод
- Audi A4 - 764 угод
- Volkswagen Jetta - 613 угод
- Mitsubishi Lancer - 609 угод
- Hyundai Sonata - 599 угод
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.