Польський Інститут досліджень авторинку Samar запустив новий сервіс CarShow360 для детального віртуального огляду автомобілів. Сьогодні це чи не найбільший у світі віртуальний каталог з можливістю оглянути автомобіль з усіх сторін на 360 градусів та порівняти обрані моделі.
CarShow360 — це технологія візуальної презентації автомобілів не лише для автолюбителів, що цікавляться автомобілями, але в першу чергу для тих, хто обирає новий автомобіль. Сервіс дозволяє детально ознайомитися з багатьма моделями авто, які сьогодні пропонують до продажу дилери, як ззовні, так і всередині, та порівняти з іншими моделями. Додатково можна довідатися усі технічні характеристики моделі, його комплектацій та доступних опцій.
Дані містять, серед іншого, інформацію про зовнішні розміри (довжину, ширину, висоту), колісну базу, дорожній просвіт, діаметр повороту, місткість паливного бака, а у випадку електричних або гібридних авто також ємкість акумулятора та час його заряджання у хвилинах.
"Наша ціль — створити найбільшу у світі галерею популярних автомобілів. Кожна нова модель, що з’являється у лінійці бренду, одразу потрапляє до нас у студію. Перевага нашого сервісу — в унікальній технології обробки цих фото. Ми не можемо зібрати усі автомобілі в одному місці фізично, але цілком реально це зробити у віртуальній реальності. З користю як для покупців, так і продавців" — каже Войцех Джевєцкі, президент IBRM Samar.
Сьогодні в CarShow360 доступні до огляду понад 1000 динамічних презентацій автомобілів від 56 брендів, і цей перелік постійно розширюється. Окрім машин, які сьогодні доступні до продажу в дилерів, сервіс містить презентації популярних та класичних ретро автомобілів, які вже не випускаються. Додатковою перевагою є доступ до великої фотогалереї класичних фото, зроблених професійними фотографами IBRM Samar в студійних умовах та прес-фото виробників.
Таким чином кожен може оглянути більшість сучасних автомобілів, не виходячи з дому: салон з точки зору пасажирів кожного з доступних рядів сидінь, багажник — як зі складеними, так і з розкладеними спинками задніх сидінь, й оцінити, як виглядає автомобіль у різних кольорах з палітри бренду.
Сервіс є повністю безплатним, не містить реклами та пропозицій з продажу авто. Тобто це не зовсім класичний автосалон, а скоріше інструмент для огляду, порівняння та вибору автомобіля. Ви можете зекономити час, не відвідуючи салони різних марок, а побачити відмінності моделей візуально онлайн. Мобільний додаток, що доступний різними мовами, у тому числі українською, можна завантажити та AppStore та Play Market.
Технології CarShow360 можуть використовувати партнери — автовиробники, дилери, онлайн-автосалони та інформаційні ресурси. Вона дозволить скоротити час потенційного покупця для вибору авто, а також затрати ресурсів на їх консультування. Оскільки сервіс постійно розвивається та вдосконалюється, практично кожен з брендів матиме змогу ілюструвати свій модельний ряд такими інтерактивними галереями.
Для деталей використання продукту, зв’яжіться з командою Інституту досліджень авторинку.