За словами Škoda, нова стратегія NEXT LEVEL ŠKODA 2030 зосереджує виробництво на електрифікації та цифровізації. Відповідно до ухваленого курсу був змінений і логотип, який адаптували до цих двох тенденцій: він став простішив — плоским і без відомого «гачка» над S.
«Зростання використання логотипів у різних цифрових форматах спонукало нас змінити дизайн логотипа на 2D-графіку. ЇЇ легше розпізнати та помітити, ніж існуючий об’ємний дизайн», — каже Петра Маккеова з відділу маркетингу компанії.
Також компанія окремо використовуватиме назву Skoda і традиційну стрілку в кільці, яка стане основним інструментом комунікації. При цьому логотип з’явиться не тільки на задній частині автомобіля, як це було в останні роки, а й спереду. У літері S, замість відомого «гачка», Skoda отримала новий акцент.
Нова айдентика включає два нових відтінки зеленого: смарагдовий і електризуючий зелений. В компанії стверджують, що нові відтінки зберігають історію бренду, проте більш сучасні та натякають на електромобільність.
Новий логотип буде поступово з’являтися в електронних рекламних матеріалах, пізніше — у розважальних системах автомобіля та дилерських центрах. На нових моделях Skoda він з’явиться аж у 2024 році.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.