Шведський виробник хоче, щоб половина його продажів відбувалась онлайн уже до 2025 року. Цієї мети він хоче досягти шляхом придбання акцій відомого онлайн-автосалону Carwow, що базується в Лондоні. Це найбільша онлайн-платформа для продажу нових автомобілів у Великобританії, Німеччині та Іспанії.
За попередніми даними, інвестиції Volvo Cars Tech Fund склали десятки мільйонів шведських крон. Фонд, який раніше інвестував в ізраїльську компанію StoreDot, що розробляє технології швидкої зарядки акумуляторів електромобілів, зазвичай купує невеликі пакети акцій компаній, до 10%.
Наразі Volvo продає приблизно кожен десятий свій новий автомобіль виключно онлайн, а до 2025 року бренд хоче збільшити свою частку до 50%. З допомогою Carwow, крім вивчення поведінки клієнтів онлайн, Volvo прагне перейняти досвід відео про автомобілі, що приносить платформі 70 мільйонів переглядів на місяць на YouTube. Volvo на своєму каналі має лише 185 000 підписників, у порівнянні з 6,95 мільйонами на Carwow.
Також шведська компанія хоче, щоб його відеоролики були цінним джерелом інформації для потенційних клієнтів, особливо для тих, хто хоче купити електромобіль. А також зрозуміти, як споживачі купують автомобілі в Інтернеті і яку частину процесу покупки вони готові зробити в цифровому форматі, а яку — з допомогою традиційного фізичного огляду та тест-драйву.
За даними Volvo, близько третини автомобілістів починають шукати свої автомобілі на незалежних вебсайтах, таких як Carwow, а не на сайтах виробників. Експерти вважають, що пандемія коронавірусу, яка призвела до закриття автосалонів на деякий час і спонукала деяких дилерів запустити послуги «клікай та забирай», прискорила перехід до онлайн купівлі авто. Зараз купівля авто в інтернеті значно більш поширена і прийнятна для покупців, ніж раніше. Тенденція збережеться і в майбутньому, тому онлайн-автосалони — це майбутнє автомобільної галузі.