Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій напівпричепів в Україні та визначили найпопулярніші типи й марки у трьох основних сегментах: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах і реєстраціях нових.
Динаміка ринку напівпричепів
У серпні 2025 року українські перевізники придбали загалом 1200 нових та вживаних напівпричепів. Це на 0,2% менше, ніж було у липні цього року, та на 42,3% менше відносно обсягів серпня 2024 року.
Найбільшу частку склали внутрішні перепродажі — 65,9% (791 шт.), далі — імпорт вживаних, 28% (336 шт.). Нові імпортовані напівпричепи охопили 5,3% (63 шт.), ще 0,8% (10 шт.) — техніка, виготовлена в Україні.
За окремими підсегментами динаміка торгів напівпричепами виглядає так:
- Внутрішні перепродажі: +8,1% M-M, -40,1% Y-Y
- Імпорт вживаних: -7,4% M-M, -44,7% Y-Y
- Імпорт нових: -34,4% M-M, -53,0% Y-Y
- Вироблені в Україні: -16,7% M-M, -37,5% Y-Y

Найпопулярніші напівпричепи на внутрішньому ринку
Найпопулярнішою категорією тут стали самоскиди, також попит був на бортові тентовані та тентовані варіанти.
Серед виробників лідером на внутрішньому ринку став німецький Shmitz Cargobull — виробів цього бренду було куплено 215 шт.
Друге і третє місця зайняли також німецькі марки — Krone (87 шт.) та Kögel (78 шт.) відповідно.

Найпопулярніші вживані напівпричепи, привезені з-за кордону
Серед «свіжопригнаних» напівпричепів наймасовішими стали тентовані варіанти, також активно ввозили самоскиди та фургони-рефрижератори.
- Підібрати та доставити напівпричіп з Європи вам допоможе компанія West Auto Hub.
Першою в переліку найпопулярніших вживаних напівпричепів, привезених із-за кордону, стала марка Shmitz Cargobull з підсумком 154 перших реєстрації.
Друге місце посіла продукція Krone (36 шт.). На третьому місці розташувався Kögel (24 шт.).

Найпопулярніші нові напівпричепи
У цій групі наймасовішим типом стали фургони-рефрижератори. Другі за популярністю тентовані варіанти, третя позиція у самоскидів.
Рейтинг виробників нових напівпричепів очолив Shmitz Cargobull (25 шт.). Друге місце у продукції Wielton (9 шт.), третє дісталося Lecitrailer з підсумком 7 шт.

Schmitz Cargobull – німецький виробник напівпричепів, який уже багато років вважається еталоном у галузі. За підсумками серпня (і не лише серпня) ця марка стала лідером одразу у всіх сегментах нових та вживаних напівпричепів. Популярність пояснюється поєднанням надійності, довговічності та широкої спеціалізації: від тентованих і рефрижераторів до самоскидів і платформ.
Перевізники обирають Schmitz Cargobull насамперед за міцну конструкцію, економність експлуатації та сервісну підтримку по всій Європі. Додатковим аргументом є високий залишковий ресурс навіть після багаторічної роботи – тому причепи з синім слоном мають високий попит на вторинному ринку. У підсумку Schmitz Cargobull виступає для багатьох компаній перевіреним інструментом, що забезпечує стабільність і прогнозованість у роботі автопарку.
- Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.