За підсумками 2024 року частка внутрішніх перепродажів у сегменті електромобілів склала 33,7%, а загальна кількість легковиків групи BEV, котрі стали предметами угод купівлі-продажу на внутрішньому ринку становить 26 103 шт.
Щодо динаміки, у порівнянні з 2023 торги зросли на солідні 60,1% — чим більше ринок наповнюється новими та імпортованими вживаними автівками, тим більше відбувається внутрішніх перепродажів.
Що купували частіше минулого року? Почнемо з марок, де впевнено лідирує Tesla, як кількісно, так і за часткою, а ще з чималою різницею від Nissan, котрий на другому місці, і який мало не 10 років був тут лідером. Також у трійці лідерів Volkswagen — інші охопили менш як 10% ринку.
Розглянемо Топ-10 марок електромобілів з пробігом, котрі мали найбільший попит на внутрішньому ринку:
Якщо серед виробників американській Tesla вдалося отримати лідерство, то серед моделей повторити успіх Nissan Leaf буде непросто. Принаймні, для цього точно знадобиться чимало часу, навіть з урахуванням того, що Tesla Model 3 добряче скинула у ціні за минулі рік-два.
Варто зазначити, що на вторинному ринку сегмент електромобілів залишається наймолодшим — середній вік машин, які купували та продавали торік, склав 6,5 року. Це значно менше, ніж загальний показник для легкової «вторинки», який зараз становить 16 років.
- Отримайте більше інформації про ринок електромобілів — звертайтесь до Інституту досліджень авторинку!
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.