Всі новини

«Пригон» легковиків: частину осені ввезли ще наприкінці літа

Привезених із-за кордону вживаних легкових машин у вересні 2024 року на першу реєстрацію було подано 16,2 тисячі. Цей показник на 24,6% менший, ніж був у вересні-2023, та істотно менший за той, що був місяцем раніше — на 40,7%.

При цьому не варто поспішати з висновками про «обвал ринку» — причина криється у тому, що пік продажів: котрий стався у серпні, був штучний, спричинений інформаційною хвилею про ймовірне введення 15% податку на першу реєстрацію авто. Відповідно частина покупців (близько третини) у цих обставинах прискорила прийняття (та втілення) рішень щодо купівлі автомобілів, тобто фактично перенесли їх з вересня-жовтня на кінець літа. Що врешті й призвело до умовного «просідання» у вересні, яке через 1-2 місяці зміниться виходом на середньостатистичні для сегмента значення. Схожа ситуація і на внутрішньому ринку.

  • Шукаєте «свіжопригнане» авто? Замовте його у компанії West Auto Hub.

Що подавали на першу реєстрацію частіше? Ось Топ-10 виробників, попит на чиї «свіжопригнані» авто був найбільший минулого місяця:

Топ 10 виробників "свіжопригнаних" авто, вересень 2024 р.

Подібно до рейтингу внутрішнього ринку, першість дісталася Volkswagen, ще й з чималим охопленням — 16,1%. Крім цієї німецької марки до трійки лідерів також потрапили Audi та Renault.

Серед окремих моделей першість у Volkswagen Golf, якому допомагає електрична версія e-Golf, котрих прибуло 180 шт. Хоча і без них Skoda Octavia, яка на 2 місці, все ж не змогла б здобути першість цього разу. Крім цих легковиків до трійки найпопулярніших «свіжопригнаних» цього разу увійшов Renault Megane.

Топ 10 моделей "свіжопригнаних" авто, вересень 2024 р.

Зокрема, у серпні український автопарк поповнили 10 Lucid, 8 Rivian, 6 Fisker, 3 Maserati, 3 Lamborghini, 2 BMW Alpina та один Ferrari.

Середній вік легковиків, які влилися до українського парку на початку осені склав 9,2 року, а за типом двигуна переважають бензинові версії — таких 45,4%. Також чималий попит є на дизелі, що підтверджує частка у 26,1%, та на електромобілі, присутність яких зараз у сегменті імпорту складає 19,2% — тобто майже 1/5 від усіх новоприбулих авто. Решта поділили між собою легковики з гібридними силовими установками, оснащені ГБО, та «газові» LPI версії.

  • Потрібно більше інформації про імпорт авто, чи про будь-який інший сегмент? — Звертайтесь до Інституту досліджень авторинку!

Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.

Останні новини