Найсвіжіший ціновий зріз AUTO1 Group вказує на невелике зростання оптових цін на вживані автомобілі у Європі у серпні 2024 року, коли індекс піднявся зі 137,0 у липні до 137,3 у серпні, що означає незначне зростання на 0,2%.
З початку року індекс знизився із 142,0 у січні до 137,3 у серпні, що відображає зниження на 3,3%. У порівнянні з минулим роком ціни на вживані автомобілі впали на 6,9% із серпня 2023 року по серпень цього року.

Попри річне падіння, та падіння з початку року, ціни на вживані автомобілі залишаються на 16,9% вищими, ніж до пандемії COVID, за даними серпня 2019 року, коли індекс становив 117,5.

На українському внутрішньому авторинку попри постійні коливання та вплив низки зовнішніх чинників середні ціни на вживані легковики залишалися порівняно стабільними. Однак якщо відійти від усереднених значень, все ж деякі тенденції аналітики Інститут досліджень авторинку виявили. Зокрема, у разі поділу усього масиву на сегменти за пальним (або типом живлення), помітне зниження середніх цін на авто з гібридними силовими установками, та ще більше зниження цін на електромобілі, яке продовжується й досі.
- Дізнатися більше про стан українського авторинку та динаміку змін цін на ньому можна з нещодавно опублікованого дослідження ІДА, яке доступне за цим посиланням.
Довідково: ціновий індекс AUTO1 показує щомісячну зміну цін на вживані автомобілі в Європі. Він визначається на основі аналізу понад 3,6 мільйона угод купівлі-продажу автомобілів з пробігом по всій Європі. Початковою точкою цього індексу є січень 2015 року з базовим значенням 100, відносно якого визначаються усі наступні значення.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати перевірену інформацію, без реклами та спаму.