Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легкових авто та визначили Топ-20 найпопулярніших вживаних моделей, які купували в Україні у березні.
На внутрішньому ринку впродовж березня українці уклали 86,4 тис. угод купівлі-продажу вживаних легковиків. Це на 7,3% більше у порівнянні з березнем 2023 року, але на 0,7% менше, ніж у лютому-2024.
Найпопулярніші марки на внутрішньому ринку
Лідером серед виробників легковиків, які у березні купували на внутрішньому ринку найчастіше, залишається Volkswagen: щодо авто цієї марки було укладено 10,6 тис. угод купівлі-продажу, що складає 12,3% від загального обсягу всіх угод.
На другому місці ВАЗ з часткою 6,2% та 5,4 тис. угод. На третьому — Renault (5,8%, 5 тис.). Четверте місце з часткою 5,5% та 4,8 тис. куплених автівок дісталося Skoda. Замикає першу п’ятірку BMW з часткою 5,1% та 4,4 тис. угод.
- Volkswagen — 10621 шт.
- ВАЗ/Lada — 5397 шт.
- Renault — 5007 шт.
- Skoda — 4794 шт.
- BMW — 4423 шт.
- Toyota — 4363 шт.
- Ford — 4119 шт.
- Mercedes-Benz — 4046 шт.
- Audi — 3689 шт.
- Opel — 3687 шт.
- Hyundai — 3640 шт.
- Nissan — 3482 шт.
- Chevrolet — 2568 шт.
- KIA — 2469 шт.
- Mazda — 2408 шт.
- Daewoo — 2307 шт.
- Mitsubishi — 2298 шт.
- ЗАЗ — 1962 шт.
- Peugeot — 1830 шт.
- Honda — 1531 шт.
Найпопулярніші моделі на внутрішньому ринку
Перше місце серед внутрішніх продажів у березні знову зайняв давній лідер українського вторинного авторинку Volkswagen Passat (3,1 тис. угод). На другому місці знаходиться Skoda Octavia (2,7 тис. угод).
Третю сходинку зайняв Volkswagen Golf (2,5 тис. угод), на четвертій досі тримається Daewoo Lanos (2 тис. угод). Замикає першу п’ятірку Renault Megane (1,5 тис. угод).
Перша п’ятірка моделей, які українські автомобілісти купують найчастіше, не надто змінюється впродовж багатьох місяців, що свідчить про сталий попит на ці легковики. Також варто зазначити, що хоч моделі з наведеного Топ-20 належать до різних класів — від компактних бюджетних версій до седанів або кросоверів сегмента «бізнес», за ціною вони так чи інакше не надто виходять за межі українського мас-маркету, який знаходиться у діапазоні $2-10 тисяч. Зрозуміло, що для машин вищих класів різницю в ціні компенсує їхній вік, рідше — аукціонне походження.
Загалом Топ-20 вживаних легковиків на внутрішньому ринку у березні 2024 року виглядає так:
- Volkswagen Passat — 3063 шт.
- Skoda Octavia — 2707 шт.
- Volkswagen Golf — 2491 шт.
- Daewoo Lanos — 2019 шт.
- Renault Megane — 1548 шт.
- BMW 5 Series — 1368 шт.
- Ford Focus — 1251 шт.
- Skoda Fabia — 1201 шт.
- Opel Astra — 1195 шт.
- BMW 3 Series — 1156 шт.
- Chevrolet Aveo — 1052 шт.
- Audi A6 — 1037 шт.
- Toyota Camry — 1032 шт.
- Mercedes-Benz E-Class — 998 шт.
- Audi A4 — 938 шт.
- ЗАЗ Sens — 824 шт.
- BMW X5 — 809 шт.
- Renault Scenic — 788 шт.
- Mitsubishi Lancer — 748 шт.
- Volkswagen Jetta — 746 шт.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.