Всі новини

Точно «не бита»? Як CEBIA допомагає виявити автомобілі-«битки»

Серед автомобілістів побутує думка, що «битими» прибувають до України лише машини зі США. Це не безпідставно – справді більшість легковиків з країн Америки побували на страхових аукціонах, перед якими отримали певні пошкодження, найчастіше у ДТП. А що з машинами з Європи? Адже відстежити їхню історію, ще й так, щоб з фотографіями, донедавна було майже неможливо. Проте часи змінюються, і з’являються нові сервіси, які допомагають дізнатися всю правду. Ось кілька прикладів, виявлених CEBIA, які ви навряд чи захотіли б купувати, навіть за півціни.

Все більше українців перед тим, як замовити автомобіль «під ключ» з Європи, спершу перевіряють його історію за VIN-кодом. Сервісів, які надають подібні послуги теж стає дедалі більше, як і, на жаль, шахрайства на цій темі. Ми рекомендуємо користуватися перевіреним та надійним сервісом CEBIA, який справді володіє мільйонами записів про автомобілі, а оплату за його звіти слід здійснювати лише після отримання повної інформації про автомобіль — такого формату не пропонує жодна інша платформа.

Цього разу ми знову покажемо кілька прикладів, які спершу виглядали як дуже привабливі пропозиції «свіжих» авто з Європи, однак їхня історія виявилась не такою вже й «свіжою». Зрештою — ви й самі зможете дати відповідь на питання, чи зацікавив би вас котрийсь з наступних автомобілів, навіть після ремонту, але за ринковою ціною, як їх зазвичай і пропонують.

Перший приклад — Mercedes-Benz E-Class 2016 модельного року. Такі легковики в Україні коштують від $25 000, в «верх ринку» для них може сягати $80 000. Це доволі нова й добре оснащена модель, з привабливим дизайном. Проте саме цей екземпляр, який пропонувався на одному з європейських «автокомісів» серед звичайних авто без жодної згадки про отримані «травми», так і залишився на стоянці у продавця, бо клієнт, який ним зацікавився, й дізнався всю правду завдяки CEBIA, відмовився від покупки.

Фото зі звіту перевірки історії автомобіля за VIN-кодом CEBIA

Причина — передня частина автомобіля це не лише «косметика» у вигляді бампера чи крил, підкапотний простір таких авто густо насичений різноманітними системами та елементами, електропроводкою, датчиками, радіаторами тощо. Фактично, усе що під капотом може складати половину вартості автомобіля. Навряд чи ті, хто «реставрував» цього Мерседеса, використали відповідні нові деталі, й замінили все, що зазнало пошкоджень. А навіть якби й так — віднайти наступного покупця через кілька років, який теж дізнається про настільки серйозні пошкодження, буде вкрай непросто.

Skoda Octavia — популярна автівка на багатьох ринках. Особливо якщо це спортивна версія RS. Власник такого «сімейного» авто фактично отримує досить потужний спорткар, щоправда (і це стосується усіх спортивних автомобілів) керувати ним значно складніше, ніж звичайною «цивільною» версією, адже надлишок потужності підвищує ризик втрати керування над машиною.

Фото зі звіту перевірки історії автомобіля за VIN-кодом CEBIA

Коли цікавитесь подібними потужними автомобілями — знайте, вони серед перших у групі ризику, адже не кожен водій має відповідні навички керування подібними машинами. Цілком ймовірно, щось подібне відбулося й з цією «Октавією», де на першому фото взагалі важко сказати, що це за марка та модель. CEBIA показала архівні фотографії цієї машини до ДТП, і потенційний покупець змін уникнути купівлі «небитого» автомобіля.

Третій приклад у цій підбірці — ще одна Skoda Octavia, у дуже популярному рестайлінговому кузові третього покоління, яке надійшло у продаж у 2017 році. Середня ціна таких на українському ринку близько $15 000. Фотографії з архівів CEBIA говорять більше, ніж можна розповісти словами: стан машини «до» напевно здивував би будь-якого автослюсаря, який за час своєї роботи мав справу з сотнями «битків».

Фото зі звіту перевірки історії автомобіля за VIN-кодом CEBIA

Тут деформований і кузов включно з дахом, і підвіска, і моторний відсік, двері, скло... Комусь все ж вдалося «відновити» це авто і виставити на продаж, та чи потрібно його купувати, знаючи, у якому стані воно було після потрапляння у ДТП. А ще, всередині могли бути люди, й невідомо як для них закінчилася ця подорож.

Тож слова продавця «небита-нефарбована» мають вагу лише тоді, коли підтверджені документально, з надійних джерел, серед яких ми радимо користуватися саме CEBIA.

Останні новини