Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували, які кольори легковиків були найпопулярніші на внутрішньому ринку та в імпорті вживаних авто, а також під час продажів нових авто. Публікуємо рейтинг липня 2021 року.
ВНУТРІШНІ ПЕРЕПРОДАЖІ АВТОМОБІЛІВ З ПРОБІГОМ
Найпопулярнішим кольором на внутрішньому ринку виявився сірий. Українці у липні придбали майже 26 тисяч авто, це 32% від загальної кількості. До рейтингу увійшли усі відтінки сірого, включно із популярним "срібним металіком".
На другому місці — чорні автомобілі. Таких у липні купили 17 тисяч (21% від загальної кількості). Третє місце зайняв білий колір із 12 тисячами продажів (15% від загальної кількості).
Найменш популярними у липні були легковики оранжевого кольору (384 авто), фіолетового (439 авто) та жовтого (844 авто).
ІМПОРТ ВЖИВАНИХ АВТО
З-за кордону у липні найбільше привозили також сірі легкові автомобілі з пробігом. Таких нарахували майже 23 тисячі (39% від загальної кількості).
На другому місці — чорні авто (14 тисяч, 24%), на третьому — сині (7,5 тисяч, 13%).
Найменше імпортували фіолетові (91 штука), жовті ( 208 штук) та оранжеві машини (247 штук).
ПРОДАЖІ НОВИХ ЛЕГКОВИКІВ
Більшість нових автомобілів, проданих у липні 2021 року, були білими — 36% (3,7 тис. шт.). На другому місці за популярністю були сірі машини (27%, 2,8 тис. шт.). На третьому — чорні (14%, 1,4 тис. шт.).
Фіолетових машин придбали найменше — лише 14 штук. Непопулярними були також жовті (55 шт.) та оранжеві (62 шт.) легковики.
Більше автомобільної статистики шукайте на сайті Інституту досліджень авторинку.