В березні зріс інтерес до напівпричепів. Топ брендів
Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій транспортних засобів в Україні у лютому та визначили топ брендів в трьох сегментах напівпричепів: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових.
Динаміка ринку напівпричепів
Оскільки ринок напівпричепів нерозривно пов’язаний з продажами сідлових тягачів, на ньому прослідковуються ті ж процеси: у березні активність почала зростати. Протягом першого місяця весни 2023 року українці придбали 3,9 тисячі нових та вживаних напівпричепів. Це на 3800% більше, ніж за аналогічний період минулого 2022 року, та на 11,4% більше, ніж у лютому-2023.
За підсумками березня, 45,7% від усіх напівпричепів купили на внутрішньому ринку (1,8 тис. угод). З-за кордону привезли 1,7 тис. вживаних напівпричепів, що склало 42,7% від загальної кількості.
Новими придбали 11,6% напівпричепів (449 шт.). З них 57 штук виготовили в Україні, а решта 392 шт. були імпортовані новими з-за кордону.
Найпопулярніші напівпричепи на внутрішньому ринку
Найбільш затребуваними на внутрішньому ринку у березні виявилися напівпричепи-самоскиди. Таких придбали 26,6% або 468 шт. кількісно. Також популярністю користувалися тентовані платформи (326 шт., 18,6%) і напівпричепи для транспортування контейнерів (13,3%, 233 шт.).
До топ-5 потрапили також напівпричепи-платформи (227 шт., 12,9%) та напівпричепи-фургони (193 шт., 11%).
Щодо брендів, то лідером внутрішнього ринку напівпричепів залишається німецький Shmitz. Серед усіх напівпричепів їх було 19% (338 шт.).
Друге і третє місця зайняли також німецькі бренди — Koegel (209 шт., 11,8%) та Krone (189 шт., 10,6%) відповідно.
На четвертому місці розмістився австрійський Schwarzmuller (99 шт., 5,6%), а на п’ятому — польський Bodex (66 шт., 3,7%).
- SCHMITZ — 338 шт.
- KOEGEL — 209 шт.
- KRONE — 189 шт.
- SCHWARZMUELLER — 99 шт.
- BODEX — 66 шт.
- WIELTON — 65 шт.
- FRUEHAUF — 46 шт.
- MEGA — 36 шт.
- BENALU — 29 шт.
- STAS — 26 шт.
- VAN HOOL — 26 шт.
- LAG — 20 шт.
- TRAILOR — 20 шт.
- GENERAL TRAILERS — 19 шт.
- FLIEGL — 18 шт.
Найпопулярніші вживані напівпричепи, привезені з-за кордону
З-за кордону протягом березня 2023 року найбільше привозили напівпричепи-самоскиди (33,9%, 561 шт.) і тентовані напівпричепи (26%, 430 шт.).
В перелік потрапили також тентовані платформи (13,4%, 222 шт.), цистерни (9,4%, 155 шт.) і напівпричепи-фургони (8%, 132 шт.).
Першим в переліку найпопулярніших вживаних напівпричепів, привезених з-за кордону, виявився бренд Shmitz. Його частка склала 28,4% (470 шт.).
Друге місце посів бренд Krone (168 шт., 10,1%). На третьому місці розташувався Koegel (143 шт., 8,6%), а на четвертому — Wielton (58 шт., 3,5%).
Замикає п’ятірку STAS (57 шт., 3,4%).
- SCHMITZ — 470 шт.
- KRONE — 168 шт.
- KOEGEL — 143 шт.
- WIELTON — 58 шт.
- STAS — 57 шт.
- BENALU — 54 шт.
- SCHWARZMUELLER — 45 шт.
- FRUEHAUF — 43 шт.
- MEGA — 30 шт.
- BODEX — 29 шт.
- GENERAL TRAILERS — 26 шт.
- LAG — 19 шт.
- FLIEGL — 14 шт.
- INTER CARS — 14 шт.
- CARNEHL — 14 шт.
Найпопулярніші нові напівпричепи
Майже половина усіх нових напівпричепів, проданих у березні, це напівпричепи-самоскиди (182 шт., 45,8%). Ще 20,4% зайняли напівпричепи-цистерни (81 шт.).
Третє місце з часткою 10,6% (42 шт.) зайняли тентовані напівпричепи, а четверте — тентовані платформи (37 шт., 9,3%). Замикають топ-5 напівпричепи-фургони (34 шт., 8,6%).
Рейтинг брендів нових напівпричепів очолив німецький Shmitz (27,2%, 122 шт.), друге місце зайняв Wielton (8,5%, 38 шт.), а третє — Everlast (7,6%, 34 шт.).
На четвертій сходинці розташувався бренд Bodex (7,6%, 34 шт.), а на п’ятій — Zaslaw (6,7%, 30 шт.).
- SCHMITZ — 122 шт.
- WIELTON — 38 шт.
- BODEX — 34 шт.
- EVERLAST — 34 шт.
- ZASLAW — 30 шт.
- DOGAN YILDIZ — 22 шт.
- MEGA — 22 шт.
- ALI RIZA USTA — 18 шт.
- TAD — 15 шт.
- OZTREYLER — 13 шт.
- YILTEKS — 12 шт.
- SCHWARZMUELLER — 11 шт.
- KATMERCILER — 10 шт.
- STAS — 10 шт.
- MICANSAN — 8 шт.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.