Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій мототранспорту у вересні та визначили топ брендів в трьох сегментах: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових мотоциклів та мопедів.
Динаміка ринку мототехніки
У вересні українці придбали 5,5 тисячі мотоциклів та мопедів. Це на −22% менше, ніж у вересні минулого року та на −20,1% менше, ніж у серпні-2022.
Сегмент мототехніки — єдиний на сучасному авторинку України, де більшість складають продажі нових транспортних засобів. Так, у вересні 65% мотоциклів та мопедів були новими (імпортованими з-за кордону). Кількісно це 3,6 тисячі штук.
Близько 1,5 тисячі угод купівлі мототехніки уклали на внутрішньому ринку, що склало 26,6% від загальної кількості.
Лише 8,4% від загальної кількості мотоциклів та мопедів, придбаних у вересні, були імпортовані вживаними з-за кордону (464 штуки).
Найпопулярніші мотоцикли та мопеди на внутрішньому ринку
Лідером продажів мотоциклів та мопедів на внутрішньому ринку виявилася Honda, котра зайняла 13,9% сегменту ринку (205 угод). На другому місці опинилася Yamaha (12,5%, 185 угод), а третє місце посів Suzuki (7,7%, 114 угод).
Також у першу п’ятірку потрапили Geon (7,1%, 105 шт.) та Kawasaki (5,4%, 79 шт.).
- HONDA — 205 шт.
- YAMAHA — 185 шт.
- SUZUKI — 114 шт.
- GEON — 105 шт.
- KAWASAKI — 79 шт.
- BAJAJ — 64 шт.
- LIFAN — 63 шт.
- VIPER — 56 шт.
- JAWA — 51 шт.
- SHINERAY — 49 шт.
Найпопулярніші вживані мотоцикли та мопеди, привезені з-за кордону
З-за кордону у вересні українці найчастіше привозили мототехніку бренду Yamaha (35,8%, 166 шт.). Популярними серед «свіжопригнаних» були також Honda (32,1%, 149 шт.) та Suzuki (17%, 79 шт.).
Четверте місце із часткою 4,1% зайняв Harley-Davidson (4,1%, 19 шт.), а п’яте — Kawasaki (3,9%, 18 шт.).
- YAMAHA — 166 шт.
- HONDA — 149 шт.
- SUZUKI — 79 шт.
- HARLEY-DAVIDSON — 19 шт.
- KAWASAKI — 18 шт.
- BMW — 9 шт.
- DUCATI — 7 шт.
- BLINKEE — 3 шт.
- KTM — 3 шт.
- APRILIA — 2 шт.
Найпопулярніші нові мотоцикли та мопеди
Лідерами продажів нової мототехніки стали бренди Musstang та Forte, кожен з однаковою часткою та кількістю проданих транспортних засобів: по 14,6% (526 шт.).
На третій позиції опинився Spark (12,9%, 464 шт.), а четверте місце зайняв Lifan (10,6%, 381 шт.). Замикає першу п’ятірку Viper із часткою 9,6% та 346 угодами купівлі-продажу.
- FORTE — 26 шт.
- MUSSTANG — 526 шт.
- SPARK — 464 шт.
- LIFAN — 381 шт.
- VIPER — 346 шт.
- SHINERAY — 205 шт.
- GEON — 175 шт.
- BAJAJ — 174 шт.
- LONCIN — 129 шт.
- KOVI — 78 шт.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.