За підсумками квітня, кількість реєстрацій нових легкових автомобілів в Європейському Союзі зменшилася на 20% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. За винятком «ковідного» 2020 року, це був рекордно низький квітневий результат, повідомила Європейська асоціація автовиробників (ACEA).
У квітні 2022 року в Євросоюзі зареєстрували 684 506 нових легкових автомобілів, що на 20,6% менше, ніж у квітні-2021. Експерти ACEA підкреслюють, що на такі слабкі продажі в основному вплинули постійні проблеми автомобільних компаній з ланцюжками постачання компонентів для виробництва автомобілів, та кризою автомобілебудівництва внаслідок цього. Спад зафіксований на усіх основних європейських ринках: в Італії (-33,0%), Франції (-22,6%), Німеччині (-21,5%) та Іспанії (-12,1%).
Загалом із січня по квітень 2022 року кількість реєстрацій нових легкових автомобілів у країнах Європейського Союзу впала на 14,4%, і склала 2 930 366 штук. Суттєве падіння продажів автомобілів у березні та квітні додатково погіршило загальні результати. Серед ключових ринків ЄС найбільші втрати за перші чотири місяці зазнали Італія (-26,5%), Франція (-18,6%), Іспанія (-11,8%) та Німеччина (-9,0%).
Щодо України, то у квітні 2022 року українці придбали лише 1242 нових легковики. Після десятикратного падіння ринку у березні внаслідок повномасштабного вторгнення росії та негативного рекорду у 546 проданих авто, у четвертому місяці року продажі дещо зросли. Проте, порівнюючи з квітнем 2021 року, така кількість продажів є на 88% меншою. Загалом з початку року українці придбали близько 12,5 тисяч нових авто. Експерти Інституту досліджень авторинку зазначають, що продажі нових автомобілів в майбутньому залежатимуть від економічного відновлення країни, збільшення купівельної спроможності населення та перезапуску програм кредитування.