Внутрішні перепродажі — другий за обсягами підсегмент легковиків групи BEV, його частка 33%. Кількість машин на електротязі, які були перепродані всередині крани впродовж листопада — 1840 шт. Щодо динаміки, то у порівнянні з жовтнем торги впали на 25,4%, а якщо рівняти з торішнім листопадом, є приріст, на 7,5%.
Що купували частіше минулого місяця? Почнемо з марок, де продовжує впевнено лідирувати Tesla, як кількісно, так і за часткою, а ще з чималою різницею від Nissan, котрий на другому місці, і який мало не 10 років був тут лідером. Також у трійці лідерів Volkswagen — інші охопили менш як 10% ринку.
Розглянемо Топ-10 марок електромобілів з пробігом, котрі мали найбільший попит на внутрішньому ринку:
Якщо серед виробників американській Tesla вдалося захопити лідерство на ринку, то серед моделей повторити успіх Nissan Leaf буде непросто. Принаймні, для цього точно знадобиться чимало часу, навіть з урахуванням того, що Tesla підступає до «Ліфа» одразу трьома моделями, а ще й трохи набрав обертів електричний Volkswagen e-Golf.
Варто зазначити, що на вторинному ринку сегмент електромобілів залишається наймолодшим — середній вік машин, які купували та продавали у листопаді, складає 5,6 року. Це значно менше, ніж загальний показник для легкової «вторинки», який зараз становить 15 років.
- Отримайте більше інформації про ринок електромобілів — звертайтесь до Інституту досліджень авторинку!
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.