Які вживані авто купували на внутрішньому ринку найчастіше? Підсумки січня
Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легкових авто та визначили Топ-20 найпопулярніших вживаних моделей, які купували в Україні у січні.
Найпопулярніші марки на внутрішньому ринку
Лідером серед виробників легковиків, які у січні купували на внутрішньому ринку найчастіше, залишається Volkswagen, який ще й помітно зміцнив свою позицію. Українці уклали 10,8 тис. угод купівлі-продажу щодо машин цієї марки, що складає 12,8% від загальної кількості усіх угод.
На другому місці Renault з часткою 5,9% та 5 тис. угод. На третьому — Skoda (5,8%, 4,9 тис.). Четверте місце з часткою 5,8% та 4,9 тис. куплених автівок дісталося ВАЗ. Замикає першу п’ятірку BMW з часткою 5,2% та 4,4 тис. угод.
- Volkswagen — 10 773 шт.
- Renault — 4953 шт.
- Skoda — 4898 шт.
- ВАЗ/Lada — 4880 шт.
- BMW — 4404 шт.
- Toyota — 4147 шт.
- Ford — 4107 шт.
- Mercedes-Benz — 4096 шт.
- Audi — 3852 шт.
- Opel — 3606 шт.
- Hyundai — 3562 шт.
- Nissan — 3290 шт.
- Chevrolet — 2458 шт.
- Mazda — 2298 шт.
- Mitsubishi — 2253 шт.
- KIA — 2207 шт.
- Daewoo — 2183 шт.
- ЗАЗ — 1732 шт.
- Peugeot — 1701 шт.
- Honda — 1477 шт.
Найпопулярніші моделі на внутрішньому ринку
Перше місце серед внутрішніх продажів у січні знову зайняв давній лідер українського вторинного авторинку Volkswagen Passat (3,2 тис. угод). На другому місці знаходиться Skoda Octavia (2,9 тис. угод).
Третю сходинку зайняв Volkswagen Golf (2,5 тис. угод), а на четвертій досі тримається Daewoo Lanos (2 тис. угод). Замикає першу п’ятірку Renault Megane (1,5 тис. угод).
Перша п’ятірка моделей, які українські автомобілісти купують найчастіше, не надто змінюється впродовж багатьох місяців, що свідчить про сталий попит на ці легковики. Також варто зазначити, що хоч моделі з наведеного Топ-20 належать до різних класів — від компактних бюджетних версій до седанів або кросоверів сегмента «бізнес», за ціною вони так чи інакше не надто виходять за межі українського мас-маркету, який знаходиться у діапазоні $2-10 тисяч. Зрозуміло, що для машин вищих класів різницю в ціні компенсує їхній вік, рідше — аукціонне походження.
Загалом Топ-20 вживаних легковиків на внутрішньому ринку у січні-2024 виглядає так:
- Volkswagen Passat — 3202 шт.
- Skoda Octavia — 2905 шт.
- Volkswagen Golf — 2449 шт.
- ЗАЗ/Daewoo Lanos — 1959 шт.
- Renault Megane — 1545 шт.
- Ford Focus — 1293 шт.
- BMW 5 Series — 1287 шт.
- Opel Astra — 1189 шт.
- Audi A6 — 1188 шт.
- BMW 3 Series — 1179 шт.
- Skoda Fabia — 1112 шт.
- Toyota Camry — 1017 шт.
- Chevrolet Aveo — 985 шт.
- Audi A4 — 981 шт.
- Mercedes-Benz E-Class — 973 шт.
- BMW X5 — 919 шт.
- Volkswagen Jetta — 775 шт.
- Renault Scenic — 774 шт.
- ЗАЗ Sens — 734 шт.
- Volkswagen Transporter — 698 шт.
Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.