Всі новини

Продажі напівпричепів зросли майже удвічі. Які бренди обирали у вересні?

Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій транспортних засобів в Україні та визначили топ брендів в трьох сегментах напівпричепів: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових.

Динаміка ринку напівпричепів

У вересні 2022 року українці придбали 4,5 тисячі нових та вживаних напівпричепів. Це на − 81,9% більше, ніж за аналогічний період минулого 2021 року, на та 14,2% більше, ніж у серпні-2022. Загалом такі показники — рекордні на українському авторинку. Ринок напівпричепів нерозривно пов’язаний із продажами сідлових тягачів, тому активізація відбувається синхронно в обох сегментах.

Динаміка продажів напівпричепів в Україні протягом вересня 2021 — вересня 2022 років

За підсумками вересня, 47,8% від усіх напівпричепів привезли з-за кордону вживаними (2,2 тис. шт.), а 43,1% купили на внутрішньому ринку (2 тис. шт.). Лише 9,1% напівпричепів придбали новими (412 шт.). З них 63 штуки були виготовлені в Україні (1,4% від загальної кількості).

У порівнянні з вереснем 2021 року, внутрішні перепродажі напівпричепів зросли на 34,7%, імпорт вживаних — на 157,2%, імпорт нових — 123,7%, а продажі виготовлених в Україні — на 46,5%.

Найпопулярніші напівпричепи на внутрішньому ринку

Найбільш затребуваними на внутрішньому ринку у вересні виявилися напівпричепи-самоскиди. Таких придбали 21,2% або 415 шт. кількісно. Також популярністю користувалися платформи (326 шт.) і тентовані платформи (295 шт.).

До топ-5 потрапили також напівпричепи для перевезення контейнерів (268 шт.) та цистерни (238 шт.).

Найпопулярніші вживані напівпричепи за призначенням на внутрішньому ринку, вересень 2022

Щодо брендів, то лідером внутрішнього ринку напівпричепів виявився німецький Shmitz. Серед усіх напівпричепів їх було 19% (372 шт.).

Друге і третє місця зайняли також німецькі бренди — Koegel (233 шт., 11,9%) і Krone (208 шт., 10,6%) відповідно.

Австрійський Schwarzmuller посів четверте місце у переліку найпопулярніших вживаних напівпричепів в Україні (103 шт., 5,3%), а замикає першу п’ятірку польський Bodex (71 шт., 3,6%).

Найпопулярніші бренди вживаних напівпричепів на внутрішньому ринку, вересень 2022

Найпопулярніші вживані напівпричепи, привезені з-за кордону

З-за кордону протягом вересня 2022 року найбільше привозили тентовані напівпричепи (705 шт.). Також популярними були напівпричепи-самоскиди (549 шт.) і тентовані платформи (312 шт.).

В перелік потрапили також цистерни (309 шт.) і напівпричепи-фургони (117 шт.).

Найпопулярніші вживані напівпричепи за призначенням, привезені з-за кордону, вересень 2022

Першим в переліку найпопулярніших вживаних напівпричепів, привезених з-за кордону, виявився лідер внутрішніх перепродажів — бренд Shmitz. Його частка склала 26% (563 шт.).

Друге місце зайняв Krone (249 шт., 11,5%), Koegel (219 шт., 10,1%) і Schwarzmuller (105 шт., 4,8%).

П’яте місце зайняв польський Wielton з часткою 4,8% (90 шт.).

Найпопулярніші бренди вживаних напівпричепів, привезених з-за кордону, вересень 2022

Найпопулярніші нові напівпричепи

Майже половина від усіх нових напівпричепів, проданих у вересі, це напівпричепи-самоскиди (203 шт., 49,3%). Ще 30% зайняли напівпричепи-цистерни (125 шт.). Третє місце з часткою 9,2% (38 шт.) зайняли тентовані напівпричепи, а четверте — тентована платформа (24 шт., 5,8%). Замикає топ-5 напівпричепи-фургони (13 шт., 3,2%).

Найпопулярніші нові напівпричепи за призначенням, вересень 2022

Рейтинг брендів нових напівпричепів вересня очолив німецький Shmitz (20,9%, 86 шт.), друге та третє місце зайняли польські Bodex (16,5%, 68 шт.) і Wielton (9,5%, 39 шт.) відповідно.

Четверте місце зайняв український виробник напівпричепів TAD (8%, 33 шт.). П’яте місце посів турецький бренд Ali Riza Usta (6,1%, 25 шт.).

Найпопулярніші бренди нових напівпричепів, вересень 2022

Підпишіться на телеграм-канал Інституту досліджень авторинку, щоб отримувати інформацію першими, без реклами та спаму.